dmkchd

Min PA d. 24. juni

4 indlæg i dette emne

Min PA

Nåh så skylder jeg vist efterhånden en PA beretning :rolleyes: Fik billederne igår, så nu er der ingen undskyldning for at komme igang.

Fredag d. 24. juni

Fra morgenstunden havde jeg en stærk fornemmelse af at DET ER IDAG. H2b havde bedt mig om at få byttet min vagt væk, da han havde en overraskelse til mig den dag, som ikke kunne flyttes. Yeah right :tunge:

Jeg stod op kl. syv, da han var taget i skole. Tog et bad og tog derefter kun lidt mascara på, da det jo ikke var til at vide, hvad jeg skulle i løbet af dagen..

Tiden gik LANGSOMT. Jeg fik spist morgenmad (kunne dog næsten ikke få noget ned), vasket op og gik så igang med at klippe tyl til risposer. Sad og spejdede ud af soveværelsevinduet, og klokken passerede 10. Jeg regnede med at de nok først ville komme deromkring, da min veninde, der har stået for det, skulle komme helt fra Århus.. Så ringede h2b og sagde han var på vej hjem. Jeg gik i mellem tiden og blev mere og mere ængstelig. Det MÅTTE da bare være idag! H2b kom hjem og sagde lidt irriteret, hvorfor jeg slet ikke havde spurgt til den overraskelse han havde... Jeg måtte jo så afsløre at jeg jo regnede med det var et dække for PA. Han blev helt vildt fornærmet, og fortalte at det var det altså ikke, men at vi skulle ud og spise og i teateret!!! Han var så vedholden, at jeg til sidst var ret overbevist om at det ikke var min PA alligevel. Vi satte os så til at kigge på hvor mange lysestager, vi skulle bruge til opdækning, og kl. var blevet halv tolv, idet døren til stuen pludselig går op, og ind kommer pigerne - TADAAAA!!! Haha jeg vidste det fik jeg udbrudt :lol: Og blev helt rundt på gulvet.

De fire søde piger kom med en masse mad, og gik straks igang i køkkenet, mens jeg fik besked på at pakke en taske med praktisk løst tøj, håndklæder, fint tøj og make up. Uhh hvor var jeg nervøs. Men fik da pakket en taske, og så var der mad. De havde simpelthen fyldt bordet med lækkerier.

post-44604-0-80521400-1309538204.jpg post-44604-0-91538000-1309538210.jpg

H2b tog lige et gruppebillede inden han tog afsted :)

post-44604-0-33051400-1309538222.jpg

Vi hyggede en lille time med mad og snak, men jeg var helt ved siden af mig selv, for kan slet ikke sådan noget med, ikke at vide, hvad der skal ske :rolleyes: Vi tog afsted men inden vi skulle ud af døren, skulle jeg da lige have denne røde herlighed på:

post-44604-0-75995600-1309538217.jpg

Så var det ellers afsted, og jeg slap for at få bind for øjnene, da jeg nok ville få kvalme af det..

På vejen blev der lavet en masse sjov med hvad vi skulle, for rigtig at drille mig. Desuden fik vi gennem det meste af dagen en del sjov ud af min ene venindes kærestes bil, som var transportmiddel for dagen, og som så absolut var en "gammel spand", der var utrolig svær at få i gear :cowsleep: Vi endte efter en mindre køretur på parkeringspladsen ved en RIDEKLUB! Yay, vi skulle ride :cheerleader3: Det varmede virkelig en tidligere hestepiges hjerte, at de havde ramt så perfekt!!!

Vi gik lidt rundt, men kunne ikke finde nogen derude. De ringede så til hende de havde lavet aftalen med, og tror I ikke det viste sig, vi var på den forkerte adresse!! :tunge: Så afsted igen, ud i den anden ende af byen, til min store morskab, som jo syntes det var ret sjovt, at det lige gik lidt i kage :badgirl:

Vi kom derud og skulle skifte tøj, og jeg var hurtig til at vælge min hest - Mister Malou - som virkelig lignede den hest jeg selv havde engang.

Vi var fire der red, og min femte veninde tog billeder imens. Det var rigtig hyggeligt, men dog en smule ærgerligt at de fleste af hestene ikke var specielt velopdragne, og vi derfor endte med skavsår mellem fingrene fra tøjlerne pga. besværet med at styre dem.. Alt i alt var det dog en fantastisk oplevelse, og er evigt taknemmelig for at de havde fundet på det, for saaaavner at ride... Her er lidt billeder af os fra hesteturen:

post-44604-0-78499800-1309538226.jpg post-44604-0-06570100-1309538232.jpg

post-44604-0-46671700-1309538240.jpg

post-44604-0-93719000-1309538244.jpg

Vi var der en times tid, hvorefter vi slemt trængte til et bad. Da vi var i god tid i forhold til programmet, tog vi hjem hver for sig og badede, da faciliteterne på rideklubben ikke var de bedste.. Min veninde fra Århus tog med hjem til mig. Vi skulle alle mødes der igen en time senere, hvor vi skulle videre til den næste aftale.

Vi kom lidt sent afsted og der var rimelig meget stress på, og der blev flere gange snakket om, at stedet jo holdt længere åben for vores skyld.. Jeg anede simpelthen ikke hvad vi skulle. Men det viste sig, jeg skulle ind og have en ryg- og ansigtsmassage. Da vi var sent på den, måtte jeg vælge mellem om jeg yderligere ville have en ansigtsmaske på eller rettet øjenbryn. Jeg valgte det første. Det var simpelthen sååå afslappende!!! Min veninde fra Århus var blevet ved mig, mens de andre skiftede bil. Da jeg var færdig kørte vi hjem til min veninde, hvor vi hjalp hinanden med at lave lækker lækker mad: Oksemørbradsmedaljoner, kartofler og løg i ovnen, sovs og lækker salat.

Der blev snakket om hvordan vi skulle time maden, for hende der kom jo kl. ni...Hmm, hvad havde de nu fundet på! Kl. ni stod hun udenfor døren - en danser! Hun skulle lære os at danse noget latinagtig dans, så vi fik ryddet stuen og så var det ellers igang med at svinge hofterne og følge trinene :bunny_4: Det var så sjovt og hårdt! Pyhh hvor vi svedte og fik ømme lår. Behøver jeg at sige jeg har været øm over det hele flere dage efter med både ridning og dans?? :rolleyes:

Til sidst lavede hun en lille soloopvisning, på opfordring af min Århusveninde, selvom hun ikke havde forberedt det :respekt:

post-44604-0-24546800-1309538251.jpg

post-44604-0-90394100-1309538260.jpg

post-44604-0-48200500-1309538267.jpg

Efter dansen stod den på dessert: Lækker sundae.

Og så var der pakkeleg!! En leg de havde fundet på, hvor de hverisær havde købt en gave der symboliserer noget i deres forhold til mig. Jeg skulle pakke en gave ud og gætte hvem den var fra, og hvilken historie den fortalte. Gættede jeg rigtigt skulle giveren drikke et shot, og gættede jeg forkert skulle jeg drikke et. Jeg gættede 2 rigtigt og to forkert :tunge: Gaverne de havde fundet på var bare så gode og det var nok højdepunktet for dagen at få sat ord på mine venskaber med dem :loveboard:

post-44604-0-70737100-1309538285.jpg post-44604-0-22495300-1309538277.jpg

post-44604-0-95800500-1309538292.jpg

Ind imellem det hele stod den på tøsesnak når det er bedst..

Vi sluttede af med en tur i byen med karaoke og masser af dans :thumbsupsmileyanim: Vi tog hjem omkring kl 4, og det havde simpelthen været den skønneste dag. Er simpelthen så rørt over alt det de havde fundet på for min skyld!!! Det er virkelig nogle dejlige veninder.

Sidder her og ville ønske den dag ikke var slut, men det er den.. SLUT

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer