nette03

Mangler inspiration

6 indlæg i dette emne

Hej med jer.

Jeg har kigget med herinde et stykke tid, og havde egentlig lovet mig selv, at der skulle gå laaang tid før jeg skulle skrive herinde... I overbevisningen om, at jeg SLET ikke er gået igang med at planlægge ned i detaljer endnu. Men jeg må jo nok tilstå at det er jeg!!! :ilovebryllupsklar:

Vi skal giftes i august 2012, og kjolen er i hus :thumbsupsmileyanim:

Farvetemaet bliver gl. rosa, mørk pink/fuchia og farven på båndet på min kjole (kan ikke helt definere den... champagne måske?)

Jeg håber i vil hjælpe mig lidt i form af billeder af bordpynt, accessories osv. Der passer ind i farvetemaet.

post-51033-0-87644000-1309722040.jpg

Mvh. Nette

Redigeret af nette03
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer