Meggers

Hvordan sætter man nemmest (og pænest) lommeletter fast i et kirkehæfte?

6 indlæg i dette emne

Nu skal der laves kirkehæfter!

Vi laver dem ret simpelt med 2-3 a4-sider, der klipses på midten så vi har et a3 størrelse hæfte. Og vi dropper at sætte tyl i. Men vi vil gerne have en lommelet i "til glædestårer".

Min første tanke var at sætte det fast med satinbånd, men jeg frygter lidt at det bliver noget juks. At papiret bliver revet, at lommeletten falder ud, at båndet ikke bliver pænt, osv... Overvejede dernæst at sætte den fast med hæfteklammer, men det bliver jo heller ikke pænt. :unsure:

Hvordan har I andre gjort? Duer det fint nok med satinbånd eller er der et smart trick, man bør vide? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også have lomeletter (med motiv) i vores kirkepogrammer (sød ide jeg fik hos en veninde der blev gift i maj) De havde blot lagt lomeletterne ind i hæfterne og så var der en som sørgede for at give folk et hæfte. den person sørgede jo så også for at lommeletterne ikke faldte ud.. Den metode tror jeg også vi tager i brug.

Hæfteklemmer er dog ikke en dum ide, men vil også syntes at det måske kommer til at se lidt dumt ud.

God fornøjelse med det hele.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer