.* Brud20aug2011 *.

Billige brude / skifte sko

16 indlæg i dette emne

Var et smut i Føtex idag, og fandt mine pink sko... min drøm har jo været et par pink stiletter, men da jeg har købt brudeskoene, så bliver disse til skifte eller danse sko...

Jeg har gjort følgende:

Indkøbt nogle brocher (se billed med det orange bånd), disse jeg har brugt er egentlig til "pynt til stole med bånd"...

Jeg har sat dem fast med elastik snor, tyk (gennemsigtigt)som også bruges til at lave elastik armbånd med.

Først bundet "blingen" fast med en alm. knude, og HUSK at binde en dobbelt om vendt (se evt. for indkøb af snor, samt vedledning her: www.halling-beads.dk)

"blingen" kan nok også syes fast eller limmes...

post-44529-0-88886800-1309964497.jpg

post-44529-0-28587300-1309964850.jpg

3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Brud20aug2011! Tillykke med brylluppet! :loveshower:

Og super søde sko!! :thumbsupsmileyanim:

Nu ved jeg godt at det er et stykke tid siden at du købte skoene i føtex, men havde de dem også i hvide? Du kunne jo ske at de fik dem igen engang. :)

Redigeret af Harmony
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyt med det. Jeg har også allerede et par hvider 40 kroners ballerinaer i kunstlæder, med jeg kan meget bedre lide den model du har i satin og med peeptoe! De er så yndige :)

0

Del dette indlæg

Hvor er de bare flotte...Super god ide. Ku være jeg sku lave mig sådan et par. Skal vies på stranden, og så det altså ik super fedt at rende rundt i sandet i stiletter!

Men ku' jo nok blive til et godt billigt grin for gæsterne :biggrin:

Og så er Halling-beads altså bare et super fedt sted at købe "Bling" .... Elsker den side :loveflag:

Redigeret af Ginna
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer