Guest anne_stokholm

spray-tan

4 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at få lavet spray-tan et par dage inden brylluppet, for at få en ens solbrun glød over det hele og undgå f.eks. trucker-arme og bikinimærker. :tunge:

Det er jo næsten umuligt at undgå forskel i farven her i løbet af sommeren, og så tænker jeg at en dygtig spray-tan ekspert kan udligne det..

Men er der nogen af jer, der har erfaringer med spray-tan? Og kan det i det hele taget bruges til at udligne farven på den måde? :help:

Min veninde der blev gift i maj brugte det med stor succes (men det var jo også inden hun havde fået sol, så det var mere for at give hende noget farve til den hvide kjole...). Det smittede i øvrigt ikke af på kjolen undervejs, som mange ellers er bange for... :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg stod faktisk model til noget spraytan i går.. Det dækker ikke mærker, så du skal ikke regne med at få udlignet bikini-mærker. Og vælg for guds skyld en spraytan, som ikke er alt for billig. Det bliver orange!! Jeg fik tan fra mærket San Tropez, og det giver en rigtig flot naturlig farve..

Ved ikke så meget om det, så kan desværre ikke hjælpe mere - der skal du nok have fat i en prof ;)

0

Del dette indlæg

Hej , jeg får ofte spray tan og har da også overvejet det. Det smitter alså lidt af og jeg er bange for at især ved armhulen vil smitte lidt af på kjole hvis man sveder lidt...

Min erfaring er at det er bedst at få det lavet torsdag eller fredag hvis man skal se godt ud lørdag...

God fornøjelsen

Marina

0

Del dette indlæg

Jeg skal sprayes torsdag inden mit bryllup om lørdagen. Det var ekspedienten som foreslog det. Jeg er blevet spray testet. Vil ikke finde ud af at jeg måske ikke kunne tåle det 2 dage før bryllupet.

Men det gik godt og nu glæder jeg mig endnu mere.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer