fanja

Brudekjole i farve

10 indlæg i dette emne

Jeg ved godt at der er længe til, men jeg er bare så glad for at manden i mit liv har været nede på knæ :iloveyou:

Da det nu ikke er første gang jeg skal giftes, så jeg vil ikke have en hvid kjole på.... Syntes bare ikke at jeg kan finde nogle hjemmesider, medmindre at det er sommerkjoler :bunny_4:

Og jeg vil så gerne have at det bliver en smuk kjole. Det bliver et efterårs bryllup.... Med dejlige varme farver

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal det være en gallakjole, altså det helt store skrud eller mere afdæmpet? Lang eller kort? Der findes en masse smukke gallakjoler i flotte farver og ellers kan man kigge efter en cocktailkjole eller en anden fin kjole? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke helt hvad du er til, men jeg syntes da at abc-brudekjoler har nogen pæne farvede selskabs kjoler, Som sagtens kunne gå til brudekjole.

img42170.jpg

Redigeret af Mor-Til-To
0

Del dette indlæg

wow, det var hurtigt at jeg fik svar :thumbsupsmileyanim:

Sara

Det må gerne være en gallakjole, men dem jeg har set på, har virkelig været pyntet eller uden ærmer, så den må gerne være lang og lidt enkel, og små ærmer. Helst efterårs farver.

Helle M

Tak, jeg kigger lige længere ned i tråden

Mor til to

Det er flot farve. Jeg kigger lige på den hjemmeside Tak

Jeg har bare tænkt at jeg finder aldrig en kjole

Det var lige det skub jeg har brug for. Tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I tøser herinde bare fantastiske GP

Miss Lena

Hvor en god ide med en bolero, det havde jeg ikke tænkt på :thanks:

Med hensyn til kjolen, så kigger lige omkring, da jeg ikke er helt sikker på hvilken kjole jeg skal have på, men skal nok vise, hvad jeg finder på.

MariaSchmidt

Det var lige sådan en hjemmeside, jeg har ledt efter :thumbsupsmileyanim:

Gittegeo

Er total ny her på bryllupsklar, så jeg lærer stadigvæk hvad der er herinde.... Lige når jeg tror, så nu har jeg styr på det, kommer der noget nyt op. :fløjt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer