Chrisser84

Billige blomster

9 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg regner med selv at lave min brudebuket, dekorationer, blomster til kirke og borde til festen. Jeg vil derfor høre, om der er nogen, der kender til billige blomster i Nordjylland? Jeg tør ikke satse på blomsterne i bilka, føtex eller lignende og er sikker på, at det løber op hos en blomsterhandler.

Tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Christina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså jeg har en idé om at mælkebøtter kunne være flotte på bordene.... De er gratis ;)

Det er faktisk en god ide - dog ville jeg nok være ret forsigtig med mælkebøtter i en brudebuket :D Stilkene skal jo helst ikke plette kjolen biggrin.gif

Ellers, har I ikke et grønttorv eller engrosmarked i Aalborg?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du kan jo skrive i invitationerne at folk skal tage én blomst med hver. Den afleverer de så til den i familien/omgangskredsen der er fiks på fingrene. Det er en sød gestus synes jeg. Det fordre dog at du har en som kan binde buketten mens gesterne sætter sig til rette i kirken.

Kender du ikke nogen som har have og som kunne tænke sig at sponsorerer blomsterne? Haveblomster ER så smukke og de holder længe...

Et andet forslag: ring til en planteskole og forhør dig. Hvis du gi'r noget til kaffekassen om du så må få/købe lidt blomster? Blomsterne dør jo alligevel på et tidspunkt...

Du kan altså også være heldig i grøftekanter osv... Eller vælge den enkle, men smukke dekoration: efeuranker som snor sig langs bordet. De findes alle steder og de er HELT GRATIS :thumbsupsmileyanim:

Du kunne også pynte med små kuvertblomster - mini planter eller med fade med blandet grønt?

Held og lykke

post-39220-0-15448400-1310662472.jpg

post-39220-0-41976300-1310662485.jpg

post-39220-0-82979800-1310662877.jpg

post-39220-0-83172700-1310662884.jpg

Redigeret af lone2103
0

Del dette indlæg

Synes idéen med brudeslør er rigtig fin. Jeg har bestilt en ordentlig portion til mit bryllup og pynter nogle fine glasvaser med silkebånd og blomsterne. Jeg kunne godt have fundet på at have en brudebuket kun med brudeslør, hvis ikke min h2b havde bestilt buketten til mig :)

post-45918-0-92704900-1310669006.jpg

post-45918-0-56810200-1310669019.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil altså også hoppe på haveblomsterne ..... var hjemme hos min mutti for en måneds tid siden .... hun gav mig en ordentlig buket bonderoser med hjem - nøøjj de var flotte.... dem man køber i butikkerne kunne slet ik måle sig med....og ville måske ha koster 200 kr el lign så.....

Så det er på jagt i haverne - hvis de har en ordentlig røvfuld af det, så springer der jo nye ud igen inden for en uge :)

En anden ide kunne også være evt at få fat i en stort have hortensia... fyldt med blomster på til en 100 krone

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer