Guest Emilla

hvad hedder denne blomst

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøv at søge på den Engelske rose- den minder lidt om bonderosen ;-)

Jeg søger også selv efter En der minder om bonderosen.

Skal giftes d 13/8 og der blomster de ikke mer ;-(

Nej det var også hvad jeg havde hørt.. Eller alt kan selvfølgelig skaffes til den rigtige pris, men jeg regner med at min veninde der er udd. blomsterdekoratør, skal lave dekorationerne, og når man ikke lige selv er en omvandrende blomsterhandel, er det lidt svært med kontakter til Holland :shooter:

Men mange tak for dit svar! tror nok at det er dem jeg har set på et tidspunkt! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Prøv at google bonderose, pæoner eller ranunkler. :-)

Jeg ville gerne have den i min brudebuket, men den blomstrer ikke mere. Blomsterbinderen fortalte så, at der findes roser der minder om, så den bruger jeg i vild pink! :-)

Redigeret af s_hollesen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, Engelsk Rose eller ranunkel. Du kan også prøve at google "Garden rose" evt sammen med "Peonie" så kommer der også nogle der ligner frem.. Men du kan da godt få pæoner udenfor sæson. Hvis det kun er til din buket, så er det noget man burde kunne betale sig fra indefor rimelighedens grænser!

Lige en ting mere, Silkepæoner er jo mere eller mindre det samme, men det dufter vidunderligt foruden at være smukke..

0

Del dette indlæg

Prøv at google bonderose, pæoner eller ranunkler. :-)

Jeg ville gerne have den i min brudebuket, men den blomstrer ikke mere. Blomsterbinderen fortalte så, at der findes roser der minder om, så den bruger jeg i vild pink! :-)

Jamen bonderose/pæoner er den der er i buketten på billedet. Men Så var det så et alternativ.

0

Del dette indlæg

Ja, Engelsk Rose eller ranunkel. Du kan også prøve at google "Garden rose" evt sammen med "Peonie" så kommer der også nogle der ligner frem.. Men du kan da godt få pæoner udenfor sæson. Hvis det kun er til din buket, så er det noget man burde kunne betale sig fra indefor rimelighedens grænser!

Lige en ting mere, Silkepæoner er jo mere eller mindre det samme, men det dufter vidunderligt foruden at være smukke..

Det var også tænkt til bordene. Har ikke tjekket priserne på dem, men havde hørt fra andre at det skulle være pebret.. Men prøver lige at google silkepæoner :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Emilla
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer