SecretBride

Jeg skal giftes med min mand

58 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Spændene med sådan et hemmeligt bryllup :cheerleader3:

Talte med min mor igår - om at min lillebror "så" en pige ... og hun fortalte at man jo kunne mærke når ens børn skjulte noget for en ... så derfor havde hun presset ham til at fortælle om hende pigen... jeg gav hende heeeelt ret i at det kunne man jo klart - mærke så snart ens børn skjulte noget *Fniis* mine forældre forsøgte selv i sin tid at holde et hemmeligt bryllup, men blev afsløret af min mormor og fik besked på at det kunne hun altså godt glemme alt om - den slags gjorde vi ikke i vores familie :biggrin: så det ser ud til jeg bliver det første hemmelige - gennemførte - bryllup...

Jeg er i øvrigt stadig igang med at gå mine sko til - og render i cancergrillen i håb om at få lidt farve :blush:

Og så spekulerer jeg som en gal over billeder - det er lidt sjovt når jeg nu lever af at bl.a fotografere folks brylluper - at jeg så ikke synes jeg kan finde på en eneste ide når det kommer til mit eget - jeg er faktisk helt ideforladt lige nu...

Smid endelig nogle bryllupsbilleder som du synes er fede - og fortæl hvorfor du synes præcis det billede er godt ... (det bliver i øvrigt i en park vi skal tage dem)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, om to dage ved denne tid er jeg godt gift ... og jeg må erkende jeg har lidt sommerfugle - hvilket jo er totalt latterligt - altså - vi har jo ligesom været gift i 4 år - vi har været sammen i 7½ år... og det er jo helt nede på jorden ... men alligevel synes jeg der er lidt sommerfugle :biggrin:

At få min sko gået til, begynder at være svært, nu når manden har valgt to hjemarbejdsdage i træk - ligeså at få lagt min kjole et par cm op ... han har dog sagt at i morgen har han altså et møde og er nød til at tage derind - og så var jeg lidt "ja tak" :griner:-

Jeg er så småt også begyndt at få nogle ideer til billeder - men jeg ta'r hjertens gerne i mod (utraditionelle) ideer - det er sjovt det skal være så svært når det er en selv ...

0

Del dette indlæg

Så fik jeg ordnet negle - som også er mit "something blue" - og taget den sidste omgang i cancergrillen ... så nu skulle alt være klart til i morgen... og synes altså der er godt med sommerfugle.

post-52888-0-51396000-1312370856.jpg

Og det er i morgen!! :biggrin::blink::huh:

IHHHH hvor er det spændende!!!

Og helt in love med dit "something blue"!

Og så er det jo imorgen!!!! TILLYKKE med det!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHHHH hvor er det spændende!!!

Og helt in love med dit "something blue"!

Og så er det jo imorgen!!!! TILLYKKE med det!!!

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tak - og ja, det er i morgen ... *lidt skræmmende*

Har lige siddet og fundet de gamle billeder for fire år siden - og fået lidt tårer i øjnene (både over hvor god en dag det var :loveshower: og over hvor tyk jeg var :unsure: ) ... men nu har jeg fundet de gamle billeder frem og udvalgt nogle få - som så bliver flashet sammen med de nye engang i morgen når hemmeligheden bliver afsløret :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå - men jeg skyldes vist både beretning og billeder - så dem får I da lige her (det er kopieret et andet sted fra, så noget af det er nok gentagelser ;))

Min mand og jeg holdt d. 4 August 2007 en storslået bryllupsfest, der varede i flere dage - der manglede intet. Alle vores venner og hele vores familie var forbi, der var masser af lækker mad (stående taffel) - 6 etagers bryllupskage - der blev danset brudevals og gommen fik sine strømper klippede. Og om mandagen tog de sidste gæster hjem Det var en uforglemmelig dejlig dag. Faktisk manglende vi kun en lille bitte (ubetydelig) detalje - at rent faktisk blive gift

Det har selvfølgelig givet anledning til en del spekulationer - både til festen og efter, om vi var blevet gift osv. Og de fleste er jo gået ud fra at det var vi naturligvis. Vi har også siden omtalt hinanden som mand og kone - og ofte fortalt om vores dejlige bryllup. Så de fleste har jo ligesom troet at vi var gift.

Billeder fra vores bryllup - for fire år siden:

Kagen:

post-52888-0-83534300-1312786491.jpg

Gaverne:

post-52888-0-36278600-1312786494.jpg

Valsen:

post-52888-0-08124500-1312786499.jpg

post-52888-0-48562600-1312786503.jpg

post-52888-0-45743500-1312786505.jpg

Strømperne klippes:

post-52888-0-44378300-1312786507.jpg

post-52888-0-71335400-1312786509.jpg

Børnene i deres stiveste puds:

post-52888-0-92713500-1312786679.jpg

Og brudeparet - eller min mand og den fede dame der havde spist mig ;)

post-52888-0-82750100-1312786515.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer