Guest JJ

Her kommer min tale..

17 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa!

Har du et lommetørklæde jeg må låne :)

Det er virkelig en rørende tale, den giver mig en klump i halsen, og jeg kender jer ikke engang.!!

- Sørg for der er masser af lommetørklæder til gæsterne og Stefan, det bliver nødvendigt..!!

:o -lig hilsen

Camilla

Redigeret af fam.skytte
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Kære JJ

Jeg synes det er en meget varm og kærlig tale du har skrevet. Jeg synes det er så dejligt, den måde du omtaler din voksen-dåb på.

Når jeg nu er ærlig over for dig, så vil jeg lige sige, at jeg måske synes, at følgende.....

Nalle! Tænkte jeg. Er han nu en af dem der giver den navn!

ikke rigtig passer ind med resten.....Undskyyyyyyyyyyld!!! Jeg synes det er rigtig fedt at bringe humor ind....MEN synes måske ikke rigtig dén sætning er så heldig..... :o

Derimod var jeg lige ved at flæbe ved følgende sætning...

Og de gange hvor jeg ikke selv har kunnet gå, der har du båret mig!

Når tingene har set allerværst ud har du, med dit utrolige overskud, samlet mig op og fået mig til at se tingene fra en anden side.

JJ, jeg håber ikke du synes jeg er træls fordi jeg skriver som jeg gør.....jeg vil bare gerne være ærlig over for dig....du har ofte hjulpet mig i mine små besltninger med forskellige ting....

Mange :) fra Christina

Redigeret af ckr
0

Del dette indlæg

Ja, så fik jeg endelig skrevet talen til min elskede.

Det er godt nok svært at komme igang og også at afslutte den på en ordentlig måde..

Men her er den så !

Kritik modtages gerne..

JJ

god tale. fik helt tåre i øjnene så mon ikke ose Stefan går det . held og lykke med det :o
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Når jeg nu er ærlig over for dig, så vil jeg lige sige, at jeg måske synes, at følgende.....

Nalle! Tænkte jeg. Er han nu en af dem der giver den navn!

ikke rigtig passer ind med resten.....Undskyyyyyyyyyyld!!! Jeg synes det er rigtig fedt at bringe humor ind....MEN synes måske ikke rigtig dén sætning er så heldig..... :)

Kære Christina

Tak for dine søde ord :o

Det gør bestemt ikke noget med lidt ris også,

det er jo derfor jeg har lagt talen ind :o

Jeg tænkte faktisk meget over om den bemærkning ville være for stødende for nogle, og om den passede ind i forhold til resten, der jo meget tydeligt også har et religiøst islæt..

Stort :bamsekram:

JJ

0

Del dette indlæg

Snøft.........*sidder lige med våde øjne*

Hvor er den sød, lidt alvorlig og meget kærlig.

Den må gerne være alvorlig, for uanset hvordan vi vénder og drejer vores liv, så er der alvorlige dage ind imellem, og den viser bare, at der elsker I også hinanden.

OG SÅ ER VI KØBENHAVNERE ALTSÅ HELLER IKKE VÆRRER *lol*

Knus Trisse :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Snøft.........*sidder lige med våde øjne*

Hvor er den sød, lidt alvorlig og meget kærlig.

Den må gerne være alvorlig, for uanset hvordan vi vénder og drejer vores liv, så er der alvorlige dage ind imellem, og den viser bare, at der elsker I også hinanden.

OG SÅ ER VI KØBENHAVNERE ALTSÅ HELLER IKKE VÆRRER *lol*

Knus Trisse :bamsekram:

Hihi :)

Nej, og det var også lidt uretfærdigt da jeg selv er født her på Sjælland :o

JJ

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer