FrFI

Vores perfekte Ø bryllup den 16. juli 2011

33 indlæg i dette emne

Annonce ♥

iih det ser bare ud til at have været en fantastisk dag for jer :loveboard:

og fantastisk vejr altså!! ser hyggeligt ud på sejlturen!!

:) Det var også bare den bedste dag! Og ja, vejret var jo helt perfekt - og sejlturen var meget vellykket og alle hyggede sig bare :)

Ih hvor er det bare smukt, skønt og romantisk det hele! Glæder mig til at læse mere :loveboard:

Jeg mangler lige de sidste billeder fra gaveoppakning om søndagen og så kan jeg gøre beretningen færdig :D

0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare SÅ hyggeligt ud!!

morer mg over dig og din far der beskytter jeres hoveder haha!!

I ser super forelskede ud :loveboard:

Det var også bare den hyggeligeste dag! :) Stemningen var også bare så afslappet, alle var jo bare på ferie der ud på øen og havde ingenting andet at skulle skynde sig til - så det var helt perfekt :)

Og ja billedet hvor vi beskytter vores hoved elsker jeg også. Vi ser så lokale ud ;) Faktist fik en af gæsterne en lille skramme på sit hoved, eftersom han liiiiiige skulle 15 m den forkerte vej til at tage nogle billeder - så en af ternene fangede ham ;)

Skønne billeder - fedt med præsten der går, og det hvor I to kigger på hinanden :loveboard:

Jeg er så glad for vores fotograf - selvom han kun er amatør syndes jeg bare at han gjorde SÅ godt stykke arbejde ! :) Det hvor vi kigger på hinanden det er jeg også helt vild med, og arbejder hårdt på at det bliver billedet som skal komme op og hænge i stuen ;)

FULDSTÆNDIG FANTASTISK :loveshower:

...og kjolen - den er VIRKELIG smuk!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Tak :blush:

Jeg eeeeeeeelskede også bare at gå rundt heeeeele dagen og fortælle om hele processen :) Mandens tanter syndes det sjoveste var at de kendte næsten alle mønstrene til de forskellige hækle-dimser - dem havde de selv hæklet i 70erne til due, gardiner og så videre :)

Det er nemlig helt fantastisk - elsker det hele. Kjolen, naturen, stemningen....

Det kom godt nok også bare til at harmonere så perfekt sammen :) Fortryder aldrig et øjeblik at vi valgde den "besværlige" måde at bliver gift ud på en ø langt væk fra vores hjem - det var bare det perfekte sted for os :D

Jeg elsker stilen - så romantisk, gammeldags og fin!

Og sikke skønne omgivelser - perfekt til Jeres bryllup!

Og hvor er I søde på billederne - så glade!

Tak - ja, vi kunne simpelhen ikke smile mere tror jeg, vi havde helt ondt i smilemusklerne næste dag ;) :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare en skøn beretning :loveshower: Din kjole er så fantastisk smuk og elsker, at den er rød indenunder - virkelig en kjole for sig selv :thumbsupsmileyanim:

Og dejligt, at I kunne vågne friske op næste morgen og have hyggelig morgenmad med alle jeres gæster :)

0

Del dette indlæg

Det er simpelhen så dejlig en beretning :)

Men det kan det jo også kun, når dagen har været så skøn :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

:) tak ! :)

Hvor er det bare en skøn beretning :loveshower: Din kjole er så fantastisk smuk og elsker, at den er rød indenunder - virkelig en kjole for sig selv :thumbsupsmileyanim:

Og dejligt, at I kunne vågne friske op næste morgen og have hyggelig morgenmad med alle jeres gæster :)

Ja det var bare sådan en fantastisk måde at hygge efter sådan en perfekt dag! :D Og så dejligt at ikke skulle sige farvel til nogen i løbet af aftenen, men bare kunne feste videre :)

fantastisk kjole :7himmel:

Tak ! :) Den var helt sikkert al besværen værd :D

Tillykke med bryllupet, det var en fornøjelse at læse din beretning, og følge med i planlægningen. Sikke fine billeder af en dejlig dag. :denmarkflag:

Tak for det :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer