morogsnarthustru

favour box

63 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi lægger en chokolade i hver, det bliver sådan en antikt inspireret en ligesom et kamé smykke.

Der kommer et par frisk mund pastiller af en slags i, en tandstikker, måske en slags slik og så en lille lap sammenfoldet papir ala "lykke cookies" med et sjovt børnecitat om kærester og kærlighed eller andet der får en til at trække på smilebåndet.

æskerne fungerer som bordkort, da der er navneetiket på dem alle.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

felinity...

det er sådan et antikt smykke med en dame i et ovalt smykke lavet i sten. Tror nok det er græsk/romersk oldtid jeg bevæger mig ud i historisk set hvis jeg skal sige noget om deres oprindelse.

Ala det her bare med et andet motiv

post-57058-0-49210900-1335884564.jpg

Redigeret af BirgitA
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var til bryllup i weekenden. I damernes bokse var der to hovedpine piller, tre tic- tac, en lille flødebolle med hvid chokolade og hindbærovertrukne mandler fra Summerbird. I mændenes var der hovedpinepiller, tic-tac, en flødebolle med mørk chokolade og lakridsovertrukne mandler fra Summerbird. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Jeg var til bryllup i weekenden. I damernes bokse var der to hovedpine piller, tre tic- tac, en lille flødebolle med hvid chokolade og hindbærovertrukne mandler fra Summerbird. I mændenes var der hovedpinepiller, tic-tac, en flødebolle med mørk chokolade og lakridsovertrukne mandler fra Summerbird. :loveshower:

Lige et spørgsmål, hvis du stadig kan huske det, da det jo er noget tid siden.

Lå de forskellige ting løst i æsken, eller var hovedpinepillerne og tic-tac pakket ind i noget hver for sig?

Prøver selv at lave favour bokse nu, og ved ikke rigtig hvordan jeg skal putte det i æsken. Ville det være "ulækkert" at det lå løst?

0

Del dette indlæg

Jeg er ellers ikke meget for de favour boxe, men nu har jeg så udtænkt noget genialt, nærmere egoistisk. Nemlig at beholde dem selv bagefter, så gæsterne ikke får dem med hjem.

Jeg har fundet nogle hjerteformede æsker, hvor jeg tænker på at putte en lille blyant i, sammenrullet med et sjove citater om ægteskab bryllupper. Ex. Hvis kærlighed gør blind-så får ægteskabet øjnene op igen..

Inde i æsken skal der så være et hjerterformet stykke pap, som gæsterne kan skrive en lille hilsen til brudeparret på. Og så skal der være et rør med sæbebobler til brudevalsen istedet for ris (holdes på et hotel) Et enkelt hjerteformet stykke ckokolade, eller en lille tylpose med mintpastiller i.

der skal så stå et trolde træ lavet af grene og pyntet med tyl og fjer, og evt lyskæde. Det er så meningen at gæsterne skriver deres hilsen på hjertepappet, og ligger det i æsken igen, og hænger den på træet.

Kh Anell

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer