Guest Sarvid

M&S 30. juni 2012 - De endelige invitationer.. :D Foto...

147 indlæg i dette emne

Hvor sjovt Carina... :lol: Det er simpelthen også bare så smukt et hårpynt, og jeg kender bare mig selv godt nok til, at der ikke ville gå lang tid før, at jeg enten havde spildt på det eller fik revet det i stykker... og det skal bare ikke ske.. :shooter:

Glææææder mig til at se billeder!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg læst din tråd også

Først vil jeg da lige sige tillykke med det kommende bryllup :loveflag:

Jeres feststed ser rigtig fint ud og når I så får det pyntet og fyldt med glade gæster, så bliver det rigtig godt

Og kirken ser også fin ud.

Hvor lækkert at Tina Liv skal tage jeres billeder, de kan da ikke blive andet end fantastiske, hun er virkelig dygtig

Hvor er det også bare skønt at læse om dig og din søsters forhold :hug: (i ser bare så smukke ud begge 2)

Har selv en lillesøster (kun 20 måneder mellem os) og det er så dejligt, selv om jeg nogen gange har sagt til hende at hun er en SNOP :badgirl: og bølgerne har gået højt, men vil ikke undvære hende. :heart:

Jeres borddekorationer bliver så fine, simple og romantiske… også rustikke med det snor

Kan godt lide jeres ”Bryllupstræ” og hvis der så også er mulighed for de gæster der gerne vil skrive en lille personlig hilsen til jer på en matchende seddel

:c166: Åhh KJOLEN er bare så smuk til dig, kan virkelig godt forstå at valget faldt på den. Du ligner en drøm

Og sløret er så flot og passer rigtig godt til den enkle kjole

Dejligt du også havde en fantastisk oplevelse hos Askepot & Valentino. Jeg var også der nede og betjent af en der hed Lise og hun var bare fantastisk til at læse mig og finde nogle smukke kjoler og der var også en jeg kunne forstille mig selv i til brylluppet…. Men jeg havde på forhånd forelsket mig dybt i en kjole som de desværre lige havde solgt, så den kunne jeg ikke komme til at prøve L Lise kunne mærke på mig at jeg ikke vil kunne tage den endelig beslutning for ”drømmekjolen” var afprøvet, så hun kom med et tilbud jeg ikke kunne afslå.. De ville gerne bestille ”drømmekjolen hjem samtidig med det kjole jeg prøvede og rigtig godt kunne lide og når de så kommer hjem engang i maj, kan jeg der tage den endelige beslutning om hvilken kjole der er KJOLEN :loveshower: (hvem kan sige nej til sådan et tilbud)

Det kalder jeg service og fik også meget hurtigt følelsen af at de bare vil kunderne det bedste. Det var fuldstændig over al forventning

Kan godt forstå du er faldet for den hårdims fra Miss-Lena, den er rigtig smuk og hun er også bare dygtig

Sidst men ikke mindst, tillykke med milepælen igår :toot:

Tusind tak!! :kiss:

Vi er også rigtig glade for de valg vi har truffet, selv om det medfører virkelig meget planlægningsarbejde for os, når vi lejer et festsal og ikke booker et hotel/restaurant.. Men med kontrol følger 100% bestemmelse!! I like.. :griner:-

Søstre er bare noget af det bedste i denne verden, jeg er så heldig at have lige netop min søs... :a1221: Også selv om man nogle gange har 'talt' højt - det skal til.. Vi er jo tøZer.. Ha ha ha..

Hvor er det da fedt med din brudekjole - de er simpelthen så dygtige og servicen er bare i top dernede!! Jeg havde det på helt samme måde som du, de vil virkelig kunderne det bedste, jeg gav en maks pris, og det handelde slet ikke om at komme den nærmest, faktsik gav jeg meget mindre for kjolen jeg købte end hvad maks prisen var.. Og det er jo bare plus.. :super:

:hug: Sarah

0

Del dette indlæg

Jeg kender det alt alt for godt :) Hehe.. Jeg har faktisk købt 2 fashinators, den ene en MissLena (kommer ikke på lit bryllup) og den anden en fra Susanne :) Og så skal jeg have slør på..

OG det er ikke sidste gang jeg køber sådan noget.. Det er for en gang skyld noget jeg virkeligt kan bære, så dem skal jeg have flere af :)

Men den kreation du har købt er altså også smuk og enkel men også flashy :)

0

Del dette indlæg

Invitationer.....Jeg har brug for hjælp..........

:help:

H2B og jeg kan simpelthen ikke blive helt tilfredse med invitationen - STD er sendt, men nu skal invitaionerne afsted...

Meningen er, at de to sider bliver sat ind i kortet.. (billede 2), og på forsiden vil vi have et billede af os.. lidt ala billede 1... Men vi synes bare ikke, at det spiller lige nu... :pokey:

Alt feedback er kærkommen, og kom endelig med noget konstruktiv kritik!!! :rolleyes:

Forside (inspiration - det er jo ikke lige os, og teksten bliver en anden..) :tunge:

post-47696-0-03000000-1328176339.jpg

Her er kortet som det skal klistres på... Er købt, så de skal bruges... kuverterne blev også brugt til at sende STD.... :)

post-47696-0-04570200-1328176444.jpg

Her er det vi har lavet... dette skulle så være side 2 - eller 1. side når man åbner kortet... Eller måske bytter om på denne og fotoet.. ved det ikke... Arggggahhh :shooter:

post-47696-0-45609400-1328176533.jpg

Og så selve skrivet til invitationen...

post-47696-0-66734500-1328176591.jpg

(Det bliver brevfletning, så jeg håber i kan se bort fra <<FORNAVN>>, og så har jeg fjernet efternavne og kontakt info..)

Hjææææælp os I skønne kreative og altvidende Zillaer!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er egentlig om det er pænt 'nok'.. :td: vi er nok ikke helt tilfredse.

Og når jeg ser alle jeres wauuuuuuuuuuuw invitationer bliver jeg sådan lidt.. er det 'godt nok'..?? :blush: Det er jo 'bare' trykket, ikke noget med blonder og bånd... :unsure:

Og ja så selvfølgelig i hvilken rækkefølge det skal komme i.. skal fotoet før 'side 1' eller efter inden i kortet?????

0

Del dette indlæg

Altså det er jo ikke om det er godt nok :) Det er om det er JER! :wink:

Så kan blonder og bånd jo være lige meget, hvis det ikke er sådan som i har lyst til at det skal være. :)

Jeg synes det kan blive nogle fede indbydelser, måske med lidt sværte på kanterne af det brune karton! :thumbsupsmileyanim:

Evt. samme blå ramme om billedet og skriftfarve så der er en "blå"tråd :)

Hvis i gerne vil have en meget synlig dato, kunne i evt. smække en på på forsidebilledet. Hehe

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Jeg synes det ser godt ud og kan blive til nogle rigtig flotte invitationer og der behøver jo ikke at være bånd eller blonder på bare fordi andre bruger det. :biggrin:

Med hensyn til rækkefølgen, ville jeg vælge et godt billede på forsiden evt. med en ramme omkring i samme farve som "Sarah & Mike", så "Sarah & Mike" invitere til.. på første side og selve teksten på 2 side.

Hvis i gerne vil have et bånd på, kunne i binde et bånd i samme farve som "Sarah & Mike" om med en lille sløjfe, men det er ikke noget jeg ellers synes mangler.

Til gengæld synes jeg det er en lidt sjov overgang fra "Sarah & Mike" til selve teksten... Enten tror jeg at der mangler noget på "sarah & Mike" siden ( ved ikke lige hvad :huh: ) eller også tror jeg at jeg vil fjerne "Inviterer til at fejre" på "Sarah & Mike" siden og i stedet for "og vi gerne have ..." så skrive "vi vil gerne have <fornavn> med som gæst" .

Håber du forstår hvad jeg mener :)

men det er jo bare forslag og I skal lave dem som i synes lige er jer.

Glæder mig til at se hvad i kommer frem til

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kombiner jeres første side med et billede (måske i sort/hvid for at fremhæve den grønne farve) og kom det på forsiden (slet måske teksten "inviterer til at fejre").

Når du åbner kan I på højre inderside have tekst siden. Drop måske de praktiske oplysninger på det kort og få mere plads til jeres navne (altså der hvor der står fra), der kunne skrives med samme font som jeres navne på forsiden (bare lidt mindre selvfølgelig). De praktiske oplysninger tager i og sætter på et 3. kort, der bliver på opslagets venstreside.

Hvis I brevflætter, så husk "og" hvis der er flere navne og "gæst" kontra "gæster". Bare så der ikke kommer øv fejl

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kombiner jeres første side med et billede (måske i sort/hvid for at fremhæve den grønne farve) og kom det på forsiden (slet måske teksten "inviterer til at fejre").

Når du åbner kan I på højre inderside have tekst siden. Drop måske de praktiske oplysninger på det kort og få mere plads til jeres navne (altså der hvor der står fra), der kunne skrives med samme font som jeres navne på forsiden (bare lidt mindre selvfølgelig). De praktiske oplysninger tager i og sætter på et 3. kort, der bliver på opslagets venstreside.

Hvis I brevflætter, så husk "og" hvis der er flere navne og "gæst" kontra "gæster". Bare så der ikke kommer øv fejl

Super god ide at blande de to!!! Den med gæst // gæster er vi obs på :thumbsupsmileyanim: Navene er flettet ind som par eller singler - altså <<fornavn>> er par med '&' i mellem og <<efternavn>> er single, og så bliver det to forskellige invitationer - vi går med livrem og seler.. :tunge:

Det hedder i øvrigt

Lørdag 30. juni

eller

Den 30. juni

Det var jeg faktisk slet ikke klar over... :huh: pudsigt jeg har altid lært at 'den' skal med, men så går 'lørdag' så ind på danner pronomen??

På bagsiden havde vi tænk at overnatningsmuligheder og adresser skulle ind... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Altså det er jo ikke om det er godt nok :) Det er om det er JER! :wink:

Så kan blonder og bånd jo være lige meget, hvis det ikke er sådan som i har lyst til at det skal være. :)

Jeg synes det kan blive nogle fede indbydelser, måske med lidt sværte på kanterne af det brune karton! :thumbsupsmileyanim:

Evt. samme blå ramme om billedet og skriftfarve så der er en "blå"tråd :)

Hvis i gerne vil have en meget synlig dato, kunne i evt. smække en på på forsidebilledet. Hehe

Napper din ide med det blå 'bånd', så bliver det er s/h foto.. Fedt!!! Tak... :thumbsupsmileyanim:

Og du har jo helt ret søde Mille.. :kiss: . blonder og båd er nemlig ikke os, vi er så lidt DIY og kreative som nogle kan være - ok H2B maler og spiller musik... men sådan noget klippe klistre har vi bare ikke evner for.. :blush:

Jeg synes det ser godt ud og kan blive til nogle rigtig flotte invitationer og der behøver jo ikke at være bånd eller blonder på bare fordi andre bruger det. :biggrin:

Med hensyn til rækkefølgen, ville jeg vælge et godt billede på forsiden evt. med en ramme omkring i samme farve som "Sarah & Mike", så "Sarah & Mike" invitere til.. på første side og selve teksten på 2 side.

Hvis i gerne vil have et bånd på, kunne i binde et bånd i samme farve som "Sarah & Mike" om med en lille sløjfe, men det er ikke noget jeg ellers synes mangler.

Til gengæld synes jeg det er en lidt sjov overgang fra "Sarah & Mike" til selve teksten... Enten tror jeg at der mangler noget på "sarah & Mike" siden ( ved ikke lige hvad :huh: ) eller også tror jeg at jeg vil fjerne "Inviterer til at fejre" på "Sarah & Mike" siden og i stedet for "og vi gerne have ..." så skrive "vi vil gerne have <fornavn> med som gæst" .

Håber du forstår hvad jeg mener :)

men det er jo bare forslag og I skal lave dem som i synes lige er jer.

Glæder mig til at se hvad i kommer frem til

Tak for feedback DItte... Jeg har allerede nu tager dine forslag til mig og ændret en masse.. :thumbsupsmileyanim:

Når vi har fået taget billedet, og jeg har fået lagt ind som forside, kommer det lige ind.. :biggrin:

Tak piger!!!! :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Angående dato så er jeg ret sikker på at de "regler" ikke rigtig gælder mere.. Lige som alle vores svære ord også kan skrives som de lyder.. Ellers ville et program som Word eller autokorrektur på nettet også slå til, da de har ordformuleringer.

Der er ingen af de 7 dansklærer vi har sendt indbydelser til, der har sagt noget.. Så jeg er ligeglad. Alt andet synes jeg lyder dumt. Hehe

Savid jeg glæder mig til at se hvad i ender op med af indbydelser! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg

Det kan da også være at "reglerne er blevet lempet" og det med at undlade den er super gammeldags - det var jo en GAMMEL klog mand :tunge::biggrin: Som i øvrigt var blevet punket med den fejl på journalisthøjskolen (og som tekstforfatter på hans reklame og PR bureau fik jeg så heller ikke lov til at skrive det på den måde (nok derfor jeg er så OBS på det)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kan da også være at "reglerne er blevet lempet" og det med at undlade den er super gammeldags - det var jo en GAMMEL klog mand :tunge::biggrin: Som i øvrigt var blevet punket med den fejl på journalisthøjskolen (og som tekstforfatter på hans reklame og PR bureau fik jeg så heller ikke lov til at skrive det på den måde (nok derfor jeg er så OBS på det)

Hehehe shhhhh.. Kan ikke høre hvad du siger :tunge:

0

Del dette indlæg

Jeg sidder lidt og tænker... Hvad med bare jeres navne på forsiden og så på side "2" et billede af jer og så kunne der nedenunder stå "vi inviterer jer"..(eller hvad det nu var i skrev på forsiden, jeg kan ikke lige huske det ordret :blush: )

Jeg synes ikke nødvendigvis at billede skal sidde på forsiden, det gør den heller ikke på vores, men jeg vil som Lena, nok synes at det vil være flottest i sort/hvid, fordi jeres skrift og farver er så enkle og stilrene :) Men udover det, fed skrift, fede farver, lækker enkelthed og hvis i synes at det er pænt, så op i (y) med hvad andre kreative zillaer herinde disker op med :wink:

Det er problemet med BK, man finder så meget inspiration, at man nogle gange kan miste taget i, hvad man selv vil have og hvad der er DIG/JER :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De endelige inbydelser...

:loveshower:

Så blev invitationer endelig færdige, det krævede en hel lim - Wow - resten blev gjort af det dejlige trykkeri LumaPrint i Esbjerg - så søde og enormt venlige, jeg kan virkelig varmt anbefale dem!! :thumbsupsmileyanim: De printede og skar det til...

Nå men her er de fine invitationer :biggrin: - se liiiiige bort fra dem meget meget krøllede dug .. :oops:

Billede #1 - et overblik over det samlede resultat.. Her er opbygningen...

post-47696-0-74259900-1329375771.jpg post-47696-0-66940900-1329375935.jpg

Billede #2 - Forsiden - billedet har fået et blå filter over sig, så det matcher farverne.. :)(Jeg kan godt se, at det er lidt grumset - men det er altså fotografens skyld :tunge:)

post-47696-0-76702900-1329376524.jpg

Men de er nu endelig lavet - og nu skal de bare sendes.. Jubiii... :biggrin:

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer