susanpalle

Bliver lidt trist når jeg læser i manges planlægning

29 indlæg i dette emne

Super emne at bringe på bane! Synes det er rigtig at der fra tid til anden mangler lidt respons, og bliver ofte ked af det på en bruds vegne hvis man kommer forbi og der ikke er nogen der har kommenteret på et indlæg...

Men ja som flere andre skriver, man skal selvfølgelig ikke føle sig tvunget til at kommentere, det er jo helt frivilligt :denmarkflag:

Er dog ikke enig I at det er en irriterende ting med små tilkendegivelser eller bare en :thumbsupsmileyanim:

Synes det er vildt hyggeligt!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uh, nu lærte jeg lige noget nyt (hjertefunktionen) :thumbsupsmileyanim:

Man lærer noget nyt hver dag. Den er også ny for mig selvom vi har været her en del år efterhånden og helt sikkert er "ældre" end denne funktion.

0

Del dette indlæg

Jeg kan ikke lade være med at blive lidt trist når jeg kommer forbi en planlægning hvor en kommende brud har skrevet en opdatering og ingen har kommenteret. Mange gange ser man at der er 4-5 forskellige som læser i emnet, men ikke skriver en hilsen.

Jeg synes det er rigtig synd for den pågældende person. Man behøver jo ikke skrive et rigtig langt svar, men blot en tilkendegivelse af at man har været forbi og læser med.

Tænker lidt på dengang en brud kom ind på sin profil efter sit bryllup pg INGEN havde skrevet tillykke. Synes der er kommet meget fokus på det sidenhen, og det er egentlig det samme jeg ønsker med dette.

Håber I kan følge mig - mon ikke der er andre der går med de samme tanker.

:unsure: Jeg har faktisk rigtig svært ved at finde rundt herinde, og planlægningstråd-systemet har jeg aldrig fundet ud af hvordan det virker.

Når jeg når hen til hvad der nok er oversigten kan jeg ikke komme videre, jeg kan I hvert fald ikke lige finde ud af det.

Måske er der også andre der har det som mig?

0

Del dette indlæg

Jeg er også ny her....og kan have svært ved at finde rundt og finde ud af de forskellige ting..... :rolleyes:

Jeg vil blot sige at dem der har sendt mig en hilsen i min tråd er jeg da rigtig glad for.....og til dem der ikke gør er det bare helt OK.....jeg forventer bestemt IKKE at alle kommentere og holder øje med vores..... :loveshower:

Men hvad andre føler skal jeg ikke gøre mig til dommer for :)

Glæder mig til at følge det der sker her på :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer