peddy84

morgengave

3 indlæg i dette emne

Hej alle brude

Jeg var nede i byen i dag og fandt den perfekte morgengave til HTB et ur fra police, jeg havde tænkt på at få det indgraveret med teksten:

Din forevigt

Eller

Din forevigt Lone

Problemet er at der står en masse på bagsiden og det ville ikke blive særlig tydeligt eller pænt men der er mulighed for en indgravering på venstre side af uret men bliver det for meget?

Eller kan man godt det?

Alternativet er at vente til vores 1 årsdag med at få den indgraveret, der skal han have et album med bodouir billeder i :-) så tænkte det måske var en mulighed :-)

post-44225-0-46415500-1312894037.jpg

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænker lidt, at hvis jeres vielsesringe også bliver indgraveret med dato plus evt. navn, så behøver uret ikke nødvendigvis også at blive indgraveret.. Men hvis du alligevel gerne vil have det, så ser det ud som om der er fin plads på venstre side af uret, som du også selv nævner. :denmarkflag:

Hvis det var mig, så ville jeg ikke kunne vente et helt år med at få det indgraveret, jeg ville få det gjort med det samme :cheerleader3:

Din mand bliver nok alligevel så glad for bodouir albummet, at han ikke behøver flere gaver til den tid :loveshower::bestwishes:

0

Del dette indlæg

Tusind tak for dit svar :) ja begge ringe er også indgraveret med navn og dato :)

Tror jeg køber uret i morgen også, kan jeg altid overveje indgravering :)

De har kun et i butikken og har kigget i alle guldsmede i Vejle efter et magen til hvis det andet nåede at blive solgt men der var ikke nogen der havde en magen til.

Og billedet gør det ikke retfærdighed det er meget meget flotter og feder i virkeligheden :biggrin:

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer