Guest Mynte

MÅ GERNE SLETTES TAK!

1,179 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Øv!!! Havde sådan glædet mig og så missede jeg det!!! Skal selv til Tina Liv om en måneds tid, ville SÅ gerne se dine billeder. Kan du ikke varsle det lidt i god tid næste gang?:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv øv! jeg missede også sneak peak :( Glæder mig til der dukker nye op :biggrin:

MORGENGAVEN - BOUDOIR - TINA LIV

SÅ FIK JEG ET LILLE SNEAK PEAK BILLEDE

Jeg kan slet ikke vente med at få resten

:loveshower:

BILLEDET ER SLETTET

NEJ NEJ NEJ - jeg nåede det slet ikke at se billedet som er til morgegave...... :boohoo:

Øv!!! Havde sådan glædet mig og så missede jeg det!!! Skal selv til Tina Liv om en måneds tid, ville SÅ gerne se dine billeder. Kan du ikke varsle det lidt i god tid næste gang?:-)

Ihh, nåede det heller ikke :td: Går bare glip af alle sneak peeks lige for tiden.. Men er sikker på at du ser fantastisk ud :)

Hvor er I søde :bearhug:

Jeg lover jer, at der kommer mere :) ved bare ikke hvornår!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brudekjolen afleveret til Frederiksberg skrædderi

1. møde

Så fik jeg afleveret min brudekjole samt skørt til skrædderen.

Det var så fedt at få det hele på igen dvs. kjole, skørt, sko, BH og diverse accessories.

Kjolen skal:

- lægges op

- have dansestrop

- de lave nogle løkker, så slæbet kan hives op bagpå

- perlerne på kjolen skal udskiftes (det gør jeg selv) de har taget dem af og syer dem på igen

- syes lidt ind ved brystudskæringen

2. møde

Bliver den 20. juni, hvor jeg skal prøve det hele endnu engang. Perlene skal derefter også syes på igen.

3. møde

Generalprøve - Nu er kjolen fuldstædig færdig, dampet og fin...

:loveshower:

Her skal jeg have mine brudepiger med og der skal de give mig kjolen på og igen, skal jeg have alt på

:7himmel:

Glæder mig sådan til, at den er helt færdig!

Redigeret af Mynte
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vielsesringe til Indgravering hos guldsmeden

post-44988-0-43489600-1335344514.jpg

post-44988-0-08321200-1335344521.jpg

Vi har længe gået og tænkt på, hvad vi gerne vil have indgraveret i vores ringe.

Da min ring er mikrolille og der i forvejen ikke er plads til særlig mange tegn (maks. 5) var det jo ikke helt så nemt

:wink:

I min kommende mands ring er der plads til rigtig mange tegn.

Vi synes bare datoen eller noget i den stil var lidt kedeligt. Vi kunne godt tænke os noget lidt mere personligt

:rolleyes:

Vi kunne godt tænkte os, at ringene på en eller anden måde blev kædet sammen.

Og da min kæreste og jeg altid har haft vores egen sætning/ordsporg (lidt ligesom folk har "vores sang") nemlig: "For evigt og altid" så blev det til:

Hans ring skal der stå:

Silja & Morten - For evigt og...

Min ring skal der stå:

altid

Nu venter vi bare på de ringer og siger at de er færdige...Skal nok loade lidt billeder op, når jeg har hentet dem

og det kostede kun 75 kr. pr. ring

:thumbsupsmileyanim: Juhuuu..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

WAUHHHHH WAUHHHHH HVOR ER DU SMUK :toot: :toot: Super super billede - din mand vil elske at få de billeder :loveshower:

Tusind TAK - jeg glæder mig også virkelig til at give ham det.. kan bare ikke finde ud af om det er fedest at give ham det på bryllupsdagen om morgenen, når han ligesom er alene, eller den dagen efter brylluppet hvor han ville åbne den sammen med mig? :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh endnu engang lidt for langsom - du kan da ikke bare ligge dem op, mens jeg har bachelorvejledning :shooter::biggrin:

Dejligt at have styr på tilretningen. Fin tekst til jeres ringe - vi har ikke helt besluttet os endnu :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh endnu engang lidt for langsom - du kan da ikke bare ligge dem op, mens jeg har bachelorvejledning :shooter::biggrin:

Dejligt at have styr på tilretningen. Fin tekst til jeres ringe - vi har ikke helt besluttet os endnu :wink:

Tak Louise :) Må lige holde øje når du er på så.. :)

Har ikke været på BK så meget det sidste stykke tid og har derfor ikke fået læst jeres tråde igennem, men læste at du har mistet din far :o:(

Det er jeg virkelig ked af at høre, hvor er det bare forfærdeligt! Ja, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige!

Du virker som en utrolig stærk person og jeg er sikker på, at det her gør dig endnu stærkere!

det er dejligt at læse at alt går godt med graviditeten! :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer