metteholm

Mettes favoræsker

53 posts in this topic

Det kan jeg faktisk ikke huske, men du kan nok gætte dig frem ved at finde en passende længde med en snor og måle snorens længde efterfølgende

0

Annonce ♥

Rigtig fint :) Hvad er det der står skrevet på indersiden af låget ??

0

Jeg fandt det ;))

0

Har måske skiftet mening mht. favorboxe, ville nemlig ikke lave nogle, men efter at have set dine, har jeg måske skiftet mening ;)) de er rigtig fine, tror lige jeg laver en lille prøve, allerede nu ;)

0

Annonce ♥

Har måske skiftet mening mht. favorboxe, ville nemlig ikke lave nogle, men efter at have set dine, har jeg måske skiftet mening ;)) de er rigtig fine, tror lige jeg laver en lille prøve, allerede nu ;)

hehe de er som meget nemme at lave og jeg tror gæsterne synes det var meget sjovt :) Selvom det er meget brugt herinde, er det alligevel de færreste gæster der har set det før

0

Tusind tak for guiden! :biggrin:

Det vil jeg tage i mine overvejelser, især med sløjfen osv. rigtig sødt :happy:

0

Nøj, hvor er de altså flotte!

0

Jeg er helt pjattede med din blog :) det gjorde det hele bare meget nemmere :) Jeg har lige lavet en monogram og i morgen starter jeg med at lave vores invitationer og så senere laver jeg også vores favour box :) Tak tak tak for de fantastiske artikler :)

0

Annonce ♥

Jeg er helt pjattede med din blog :)/> det gjorde det hele bare meget nemmere :)/> Jeg har lige lavet en monogram og i morgen starter jeg med at lave vores invitationer og så senere laver jeg også vores favour box :)/> Tak tak tak for de fantastiske artikler :)/>

Tusind tak :) og held og lykke med at få lavet nogle fine æsker :)

0

Hej Mette, Kan du ikke huske hvor lange de der ribbons skulle være ? Sidder lige og skal til at bestille men er lidt bange for at jeg vil bestille dem lidt for lange eller lidt for kort..

0

Nej det kan jeg desværre slet ikke huske. Men tag en snor og fold en sløjfe og mål hvor meget du har brug for :)

0

Hej Mette :)

Hvad for noget stof brugte du til indholdet? :)

0

Annonce ♥

Stof? Er ikke helt sikker på hvad du mener? Men der er brugt silkepapirs inden i, kan det være det du tænker på? :)

0

Nåårh, ja det er det inden i jeg mente :) Tak!

0

Annonce ♥

Hej Mette.

Hold nu op nogle flotte ting du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Har selv prøvet mig frem med æskerne, men kan simpelthen ikke hitte ud af at sætte sløjfen fast med den der metal dims :( Hvordan har du gjort det???

0

Hej Mette.

Hold nu op nogle flotte ting du har lavet :thumbsupsmileyanim:

Har selv prøvet mig frem med æskerne, men kan simpelthen ikke hitte ud af at sætte sløjfen fast med den der metal dims :( Hvordan har du gjort det???

jeg sad lige og prøvede at lave sløjfer selv idag og det lykkes efter et stykke tid efter jeg har fundet den video på Mettes hjemmeside,,,her er en link :http://www.toomuchtulle.dk/do-it-yourself

0

Super det lykkedes :) For ja ellers har jeg lavet en video-guide på min blog ;)

0

Annonce ♥

Tak Mette.

Jeg har bestilt nogen :oops:

Hej Stephanie! Hvordan har du fundet båndene? Jeg kan simpelthen ikke finde dem på eBay. Jeg går ind på eBay.dk og så kommer det op på engelsk når jeg skriver "personalized ribbons". Jeg kan ikke se nogen steder at jeg selv kan designe dem... Hvad gjorde du??

0

Jeg har også købt herfra, og de er også rigtig flotte, og super service

http://www.ebay.com/...=item51a08f3945

:)

Havde ikke set at du havde postet et link til båndene. Kan godt finde dem på eBay nu og de er jo vildt fine. Har oprettet mig på eBay, men hvordan laver man båndene personlige, altså vælger farve, skrifttype og tekst??

0

Og hvilken bredde (mm) har i valgt til båndene?

0

Ej hvor er de bare søde, hapser lige ideen :D

0

Hej Mette.

Hvad var dit lille digt?

Og hvad var der i æskerne? :-)

0