Anis

"klistermærke-makeup"

8 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer som har hørt om at man kan købe øjenskygger som er færdiglavet(ex. smokey eyes), som så er på en slags tape man lægger på øjenlåget, og så ligger den færdige flotte makeup der bare????

Jeg ved bare ikke hvor man kan købe dette henne??? Har nemlig overvejet dette til mit bryllup, da det kun er øjenmakeuppen jeg har svært ved at gøre pæn....men hvis dette fungere er det da en fed løsning :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers vil jeg gerne give et gratis forsøg hvis du gerne vil have rigtig make up (Har fået 10 på frisørsskolen på grundforløbet), ellers går jeg i klasse med en udd. makeup artist hvis det er fra Odense :)

Jeg er ikke udd. eller noget, men elsker bare make up og har altid gjort.

0

Del dette indlæg

De kan desværre ikke anbefales da vi har forskel anatomi. Anatomien gør at man ligger smokey eyes forskelligt :-)

Husk at smokey eyes ikke behøver at være helt mørke nuancer (som foreksempel sort), men også kan være alle andre slags farver. Prøv med nogle der er lidt lysere og husk at have

en blænder :-) Blænderen er en lille makeupbørste, som gør at du nemt kan blænde farverne så du får en pænt overgang. Dette gøres i cirkel bevægelser :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer