Sign in to follow this  
Followers 0
vivsen

Tilbehør til kjolen

7 posts in this topic

post-44799-0-63367300-1314537904.jpgJeg har seriøst brug for jeres hjælp til tilbehør til min kjole.

Jeg var til kjole tilretning i går og det fik over alt forventning, siden jeg har prøvet kjolen første gang har jeg tabt mig 10 Kg og kjolen sidder så flot bag på, igen ande rumpe ller dellen, SÅ FEDT, men jeg er nu blevet så selvsikker at jeg gerne vil gøre lidt ekstra ved mit tilbehør, men jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

jeg har desværre ikke billeder fra igår, men jeg ligger lige et billede ind fra sidste gang jeg prøvede den.

planen er jeg skal have slør på et som går til rumpen, bare en helt helt enkelt, men sys måske det bliver lidt for kedeligt kun med sløret.

håber i kan hjælpe en forvirret brud

0

Annonce ♥

Du har det smukkeste røde hår - måske ville det være smukt med en romantisk fascinator? I stil med Jannies eller denne

11%25252020.29.05.jpg

Du kunne jo også vælge et smukt smykke til håret og bruge sammen med sløret - lidt i stil med hvad jeg havde.

Men det er jo meget afhængigt af hvad du vil med dit hår

0

hvor er den flot den blomst du har fået lavet der. den er måske bare lidt for stor til mig, jeg tænker måske at håret skal hænge løst med krøller også skulle håret på en måde sættes på så det kommer væk fra ansigtet.

jeg elsker slør men er måske begynt at hælde lidt til blomster ting som ud viser der, eller noge minder nogen som sidder sammen med sløret eller.. hmm sys det er lidt svært at få det til og passe sammen.

kan også godt lide det smykker du har til salg med sløret. det er også super flot, men måske lide for meget bling til min kjole da der erlidt gylden i broderiet

0

Annonce ♥

jeg har lige kigget din tråd igennem og faldt over flere af dine ting, hvor er de bare flotte. tænkte om du måske havde nogle blomster som kunne sættes på sløret eller bliver det for rodet.

selve det på min kjole er også sådan lidt blomster agtigt tror måske jeg har et billede af det tæt på. leder lige.

0