Beach Bride

Bryllup i udlandet

4 indlæg i dette emne

Hej alle skønne BTB her på bryllupsklar!

Jeg er en pige på 24 år som skal giftes juli 2012 :cheerleader3: . Nærmere dato kan jeg ikke komme, da mit bryllup skal holdes i udlandet og rejsen er ikke bestilt endnu.

Jeg skriver her fordi jeg vil høre om der er nogle af jer herinde som har erfaring eller gode råd, når man vil holde bryllup i udlandet, for syntes godt det kan være lidt svært at vide hvor man skal starte. :help:

Min H2B og mine tanker omkring det er, at det skal holdes på Clearwater Beach i Florida da her er en skøn kæmpe sandstrand, og så har vi besøgt USA flere gange og kan rigtig godt lide det.

Jeg bliver færdig med min uddannelse den 21. juni 2012, og vi vil gerne rejse forholdsvis kort tid herefter.

Vi vil have vores forældre med derover, plus min søster og hendes mand, og min H2B's søster og hendes mand. Dvs vi i alt bliver 10 mennesker.

Vi vil gerne holde selve vielsen på stranden, sidst på dagen, så det ikke er så varmt.

Det var lidt info omkring vores tanker med brylluppet :D

Så skriv endelig hvis i har nogle gode forslag til fx et godt rejsebureau som kan arrangere sådan en rejse, hvis i ved hvilke papir arbejde der skal klares inden, eller bare fortæl om jeres egen dag hvis i har haft/været med til/hørt om - noget lignende :)

ALT kan bruges!!

Mvh Beach Bride :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi overvejede kraftigt at blive gift i Californien, da vores famlie er fra to forskellige lande og vi ellers ikke kunne se løsningen på det.

En af de ting vi blev overraskede over da vi undersøgte det nærmere, var at de fleste steder vi kiggede på (hoteller ved stranden), skulle have omkring 2000 dollar kun for at sætte op til brylluppet. Så har du ikke engang fået drikke eller mad endnu. Vi skulle også kun være 9 personer og synes derfor det var vildt overdrevet. Det var noget andet hvis der skulle sættes op for flere 100 personer, men prisen var det samme. SÅ det skal i i hvert fald lige have undersøgt.

Men held og lykke, glæder mig til at følge med.

0

Del dette indlæg

Hej Ceciliepil.

Mange tak for din besvarelse, det er helt sikkert noget der vil blive taget med i overvejelserne! :)

Har godt selv været lidt klar over at det tyder på at vielsen er ret dyr, og nu har du bekræftet mig i at det vist er tilfældet...Vi må se om vi kan få råd til det alligevel :)

Mvh Beach Bride.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer