Lone-anine

Hjælp til køb af kjole fra østen

22 indlæg i dette emne

Hej alle i Skønne piger

ja som overskriften nok siger søger jeg hjælp til at finde den god forhandler af brudekjoler.

jeg har set/læst om mange som har fået noget hø og mange som har fået noget skønt resultat. :loveshower:

mit spørgsmål er så hvem laver de fantiske kjoler er i ikke søde og sende mig navne på de firma som i har haft gode erfaringer med på min mail

lone-anine@forum.dk

jeg håber virkelige i vil hjælpe mig jeres erfaringer

knus og :bearhug:

fra mig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan måske godt hjælpe :biggrin: Jeg har dog ingen erfaringer mht. at bestille kjole i Østen, da jeg endnu ikke er kommet så langt - men det er da i hvert fald min plan at gøre det :thumbsupsmileyanim: Så det eneste jeg egentlig kan "give" dig, er det jeg har suget til mig ved at læse diverse debatter vdr. kjoler fra Østen.

Der er en del, der har bestilt fra Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. De fleste har gode og positive erfaringer fra det sted, men der er også nogle få stykker, som ikke har fået det, de regnede med.

Det vigtigste er vidst bare at finde et sted, der ikke er ALT for billigt. Jeg har nogle andre links, men ved ikke om jeg må indsætte dem her? Der er nemlig nogle firmaer der bare laver kopier af de kendte mærker, og det er jo ikke tilladt. Men du får lige de andre navne her:

Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

helenebridal

Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder

davidsbridal

seasonmall

florasdress

Som sagt, har jeg INGEN erfaringer med disse steder. Jeg har fundet hjemmesiderne ved at læse diverse debatter herpå BK og andre bryllupssites.

Håber det kan hjælpe :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige fået en kjole hjem, fra et firma som jeg ikke heeeelt ved om jeg kan anbefale... Men det ER også svært for de der kinesere at lave plussize-kjoler... Umiddelbart var det slet ikke hvad jeg bestilte, men det er heller ikke hæsligt hæsligt... Der ligger billeder i min tråd... Altså når jeg siger det ikke er hæsligt, så er det i forhold til at jeg kun har givet 850 kr... :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hej!

Jeg kigger lige med her, jeg er nemlig i samme situation som dig Lone-anine. Jeg aner ikke hvor jeg skal bestille fra... Der er en tråd herinde der hedder "Os der venter på kjolee fra østen" og "Os der venter på kjole fra østen 2011", der står der en hel masse!

Jeg har set lidt på siderne Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder og Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder.com. Miss-lena har bestilt fra **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, og har været tilfreds, men jeg har så også læst om nogen der slet ikke var tilfredse.

0

Del dette indlæg

Tak hvor er i søde at svare mig

men jeg har læst alle de tråde igemmem men kjoler fra udlandet, men mit problem er enligt at jeg ikke kan se navnen på de firma som i skriver om.

derfor jeg havde opslået min mail adresse op.

**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. er de enste to firma jeg har kunne læst her inde alle andre er ligesom fy fy :fløjt:

men tak indtil nu :thanks:

0

Del dette indlæg

men jeg har læst alle de tråde igemmem men kjoler fra udlandet, men mit problem er enligt at jeg ikke kan se navnen på de firma som i skriver om.

**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk** og Udelukket pga. dårlige forretningsmetoder. er de enste to firma jeg har kunne læst her inde alle andre er ligesom fy fy :fløjt:

Jeg sender lige en mail med min lille liste :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt dem her:

**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**

Ved ikke om jeg må linke til dem, ellers mailer jeg dig lige... Men som sagt, ved ikke om jeg direkte vil anbefale dem...?

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har brugt dem her:

**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**

Ved ikke om jeg må linke til dem, ellers mailer jeg dig lige... Men som sagt, ved ikke om jeg direkte vil anbefale dem...?

Hej Carina Stærke og NBN84!

Vil i være søde at videresende de mails i har sent til Lone-Anine til mig også? Det ville være en stor hjælp for mig! :)

Min mail er: Ninalk@live.dk

-Knus

0

Del dette indlæg

http://www.trendsales.dk/listings/brudeklar-smukke-brudekjoler/20313933?forum=129&us=0

Dette link giver dig adgang til at skrive til en sælger i KBH området, som du bestiller kjolen igennem. Du skal blot skrive din email adr på den side, så sender hun billeder af de SMUKKESTE kjoler. Hun er meget billig, men IKKE Ebay priser. Den kjole jeg faldt for, kostede 1900 kr, en tylkjole såååååå det er jo stadig meget billigt. Jeg købte ikke min kjole af hende, af 2 årsager - tidsnød og så fordi jeg er en kylling, tør ikke købe en kjole uden at prøve den først. Men hun er sød til at rådgive, og havde jeg haft tiden og modet, ville det være hos hende jeg bestilte min kjole, fremfor på Ebay. For mig ville det give en tryghed at hun sidder i samme land som mig, og taler samme sprog, :rolleyes: hvis du forstår... jeg tænker også at det er muligt, på Trendsales side, at spørge andre hvilke erfaringer de har med hende og kjolerne.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg har brugt dem her:

Hej Carina Stærke og NBN84!

Vil i være søde at videresende de mails i har sent til Lone-Anine til mig også? Det ville være en stor hjælp for mig! :)

Min mail er: Ninalk@live.dk

-Knus

2 sek. så sender jeg også min liste til dig :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt sikkert! Det er dejligt at få beretninger for andre, så kan man får man et meget bedre udtryk af det! :cheerleader3: Så det lover jeg at jeg nok skal gøre :D

0

Del dette indlæg

Ok! :)

Nåh, ja nu forstår jeg! Jeg troede at du havde flere links :)

Ja, man ved aldrig om det min linker til er en side der er "banned" herfra.. Det er ikke nemt! Men det er jo forståeligt nok...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer