salka20

Sko med lille hæl eller evt flade..

7 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg er den heldige vinder af nedsunken forfod og kan derfor ikke gå med høje hæle, hvor end jeg gerne ville.

Så er på udkig efter et par flotte sko til min brudekjole med en lille hæl eller slet ingen.

Jeg vil rigtig gerne have en satin eller blonde sko. Nogen der kan hjælpe. I er som regl så gode til at finde ting og sager herinde :)

Knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De fleste profesionelle danse sko har ikke en særlig høj hæl.. :) Nu ved jeg ikke hvor du kommer fra, men der er danseskoler i de fleste større byer, her i Aalborg har vi indtil flere.. Her ved jeg at der sælges SUPER flotte dansesko.. Måske du kan henvende dig der, der kan du ihvertfald prøve dem inden du køber..

Aner ikke om man kan købe dem i butikker, men det må man vel næsten kunne.. Prøv at søg på "dansesko"..

0

Del dette indlæg

Er nogen dansesko her :

http://www.happydanc...andard-6c1.html

Ellers ..... nu ved jeg self ikke hvor du kommer fra, men har du prøvet fx at gå ind til en bandagist ? Hvis du har nogen probs med fusserne, har de måske nogen med en mindre hæl, som du ikke får spasser ondt af at gå i ? :)

man skal smide lidt tabuet mht de steder der og at det kun er fodformede sko osv, hehe. Min mor kører som konsulent på hjemmebesøg og i klinikker i forb med kvinder der har haft brystkræft .... og i de butikker de har rundt omkring - der er super mange fede sko efterhånden. Jeg går næsten aldrig i andet end nogen Green Comfort sandaler om sommeren og H2B går kun i sorte sko med Green Comfort såler i, der skåner ryggen osv. Bare et forslag :)

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Hvad str bruger du? Jeg har et par i str 39 (eller 40 - skal nok lige tjekke hvis du er interesseret)

Jeg har købt dem af Meggers, da hun havde to par - så de er magen til hendes HER

De er ikke brugt, da jeg har valgt andre sko

Redigeret af Ane.dk
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad str bruger du? Jeg har et par i str 39 (eller 40 - skal nok lige tjekke hvis du er interesseret)

Jeg har købt dem af Meggers, da hun havde to par - så de er magen til hendes HER

De er ikke brugt, da jeg har valgt andre sko

Arh, er ked af at du ikke kunne bruge skoene fra mig :( - Det er en str. 40 du har, for jeg beholdte 39'erne :wink:

0

Del dette indlæg

Tak for linket, der er da et par emner på den side.

Jeg går til bandagist og bruger også indlæg i mine sko, som jo så også gerne skulle kunne være i et par pæne sko, hvis jeg skal kunne holde det ud hele dagen.. Men har snakket med ham om at specialfremstille et på indlæg der passer i den sko jeg nu finder.

Jeg bruger desværre 38-39 så kan ikke være i en 40. det er ellers en super sød sko. Ved du hvor den er købt??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer