Kisberg

Hvornår fik I fotografens billeder?

4 indlæg i dette emne

Overskriften er vist rimelig dækkende - det er idag 2 uger siden vi blev gift og vi (læs: jeg) er ved at gå ud af mit gode skind, fordi vi ikke har hørt fra fótografen endnu! Men er det helt normalt at der går så længe? Det er min mands kontakt og han vil ikke rykke ham endnu, når der ikke er gået længere (længere!?), så jeg må væbne mig med tålmodighed.. Hvor lang tid gik der for jer/forventer I der går?

Vi ved at han har taget billeder og så et flot slideshow af nogle af dem allerede på dagen og de var vildt gode, men nu vil jeg jo gerne have dem i hånden - både for at se dem, men også så takkekort og fotobog osv. kan komme i trykken..

Hilsen utålmodige mig!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det afhænger jo meget af hvor travlt fotografen har! Vifik vores indenfor en uge ca, men tror det er meget normalt at der går 3!

ofte er der måske andre billeder der skal redigeres først hvis fotografen har mange jobs, men synes sagtens i kan være bekendt at spørge! Det behøver jo ikke at lyde som om i rykker for det men bare af nysgerrighed, det ville jeg gøre... den der med at gå og håbe på at de er der hele tiden er hård, og fotografen ved jo sikkert sådan ca hvor lang tid der går!

0

Del dette indlæg

I kan bare gøre, som vi gør det herhjemme ...... H2B der ringer, fordi han har fået en forespørgsel fra zillaen derhjemme thumbsupsmileyanim.gif Det er lissom en måde at komme udenom den på med, at han lissom er involveret i tingene og at det er ham, der er utålmodig eller presser på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer