Losse

Brudekjole og skjorte

5 indlæg i dette emne

Ja jeg kom til at tænke på, om det ser mærkeligt ud med en cream farvet brudekjole, hvis manden har en hvid skjorte på. jeg var ude og prøve kjoler og havde min mors slør med som var hvidt, det passede slet ikke til de creamfarvede kjoler. vil det være det samme med mandens hvide skjorte?

Det er de mærkeligste ting man kommer til at tænke på nogle gange, når der går lidt zilla i den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der findes tusindhvis af hvide farver så prøv dig frem. min kjole var ivory, mandens skjorte hvid - det var flot nok sammen! ingen problem. jeg havde ikke behov for at "skjule" at min kjole var ivory, for min skyld må der gerne være forskel! synes IKKE kjolen ser misfarvet ud som nogen siger - men se min beretning og bedøm selv!

0

Del dette indlæg

Den kjole jeg skal prøve på søndag er også Ivory og kan se at hendes mand hvad hvid skjorte på, og det ser altså godt ud :)

Men igen som Mette siger.. Der er mange forskellige nuancer af creme og ivory.. Det er svært at finde noget der er helt samme nuance. Og da min H2B er meget tændt på et gråbrunt jakkesæt, så vil det egentligt passe meget godt sammen, da det er de bløde creme farver vi er ovre i. :)

Men jeg tror det skal ses.. Kig evt. en masse billeder, og måske om der er nogle herinde, der har samme kjole som din, og hvad deres mænd havde på... Det var sådan jeg fandt ud af at hvid skjorte godt kan gå til min forhåbentligt kommende kjole :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer