gerberg

Lilly lagersalg, sørgsmål

27 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg går og glæder mig som et lille barn til juleaften, for i dag skal jeg ud og prøve brudekjole for første gang....

Men nu går jeg og bliver lidt i tvivl om hvordan det hele foregår. Jeg skal til lagersalg hos lilly. Men når det er lagersalg kan man vel ikke få lagt kjolen til side for at tænke lidt over det?

Betaler man ekstra for at få kjolen syet til, jeg mener jo at prisen på kjolen er latterlig billig i forvejen? og i så fald, hvad plejer det at koste?

Jeg er ludt nervør, og håber at der er nogen der når at svare, og alt hvad I kan fortælle om at prøve kjoler, og især lagersalg er meget velkommen.

Belinda

Redigeret af gerberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle.

Jeg går og glæder mig som et lille barn til juleaften, for i dag skal jeg ud og prøve brudekjole for første gang....

Men nu går jeg og bliver lidt i tvivl om hvordan det hele foregår. Jeg skal til lagersalg hos lilly. Men når det er lagersalg kan man vel ikke få lagt kjolen til side for at tænke lidt over det?

Betaler man ekstra for at få kjolen syet til, jeg mener jo at prisen på kjolen er latterlig billig i forvejen? og i så fald, hvad plejer det at koste?

Jeg er ludt nervør, og håber at der er nogen der når at svare, og alt hvad I kan fortælle om at prøve kjoler, og især lagersalg er meget velkommen.

Belinda

Hej Belinda,

Jeg var oppe på lagersalget den 1 oktober, hvor jeg købte min kjole :7himmel:

Jeg ved ikke hvordan det fungere, om man kan ligge dem fra - men kunne næste ikke forestille mig at det kunne lade sig gøre.. Så vil klart anbefale dig at komme ud at prøve andre kjoler inden du tager derop :wink:

Mht til at få syet kjolen ind, eller op - så har jeg fået nedenstående priser fra Lillys butik i Vejle, hvor min skal syes ind.

"Jeg kan informere dig om at en oplægning ca. koster 500-600 kr. og hvis den skal syes ind i siden koster det ca. 250- 400 kr. Stropper kortes til ca. 150 kr. Så har du en ide om priserne."

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej man kan ikke som sådan få lagt kjolen til side, men man kan selvfølgelig får model nummeret gå hjem og tænke over det og så ringe og høre om de stadig har den. Det fik jeg ihvertfald at vide da jeg var der i lørdags - hvor jeg købte min kjole. Jeg havde tidligere været i lilly i århus og prøve kjole, og det synes jeg var en fordel. Der havde jeg fundet ud af at kjolerne sad bedst på mig hvis jeg havde to skørte under (synes selv det var underligt da hende i Århus gav mig to skørter på).

Jeg havde selv nogle sko med til at have på da jeg prøvede kjoler - det var nok mere mentalt det var godt - føler mig lidt mere lækker i en lille hæl.

Tilretning skal man selv betale, men det skal man i alle lilly butikker, og jeg fik ca samme priser at vide som Sascha Theresa og fik et visit kort på hende der er tilknyttet lilly butikken i Århus.

Derudover over vejer jeg som min kjole skal til rensning inden brylluppet. Ikke at den er beskidt, men den er lidt nusset på slæbet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret.

Var det mange kjoler? Købte du ekstra brudeudstyr? (sko osv.) Fik du kjolen med hjem med det samme, eller har de den liggende til den skal syes endeligt til?

Jeg købte skørter, men de kostede det sammen som i butikkerne - men så var det klaret, og slør. Jeg fik det hele med hjem med det samme. Ved faktisk ikke om det er muligt at lade den bliver der - det tror jeg ikke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svaret.

Var det mange kjoler? Købte du ekstra brudeudstyr? (sko osv.) Fik du kjolen med hjem med det samme, eller har de den liggende til den skal syes endeligt til?

Jeg købte slør og 2 skørter.. et alm. skørt og et tylskørt. Men jeg fik da 10% på skørterne.. Og så fik jeg sløret til 500kr, da det var en kollektionsprøve :wink:

Og yes, jeg fik det hele med hjem, så det ligger hos mine forældre så H2B ikke bliver for nysgerrig :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh, hvor jeg glæder mig! Super med nogel svar, for jeg er så spændt. God ide med at tage et par små sko med derop, så man kan se det lidt mere "rigtigt".

Jeg lånte bare et par sko deroppe, og det var ikke noget problem :wink:

Vidste nemlig ikke helt hvilke sko jeg skulle bruge på dagen :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man kan låne sko, er det fint med mig... Skal du så ind i butikken kort inden bryllup og have passet kjolen helt til?

Den eneste betingelse de har for tilretning af kjolerne, er at det skal ske inden den 12 december..

Så jeg har fået en tid den 10 december :wink:

Og så regner jeg med at jeg lige et par måneder før, skal tjekke at kjolen stadig passer :tunge:

Redigeret af SaschaTheresa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden 12. december, så er der stadig længe til brylluppet... Men hvis den ikke passer helt kort inden, må den afsted igen, for de vil vil gerne gøre det, de får jo deres penge for det...

Nu føeler jeg mere mere rustet til at se på kjole... Har du et billede af den du købte?

Redigeret af gerberg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden 12. december, så er der stadig længe til brylluppet... Men hvis den ikke passer helt kort inden, må den afsted igen, for de vil vil gerne gøre det, de får jo deres penge for det...

Nu føeler jeg mere mere rustet til at se på kjole... Har du et billede af den du købte?

Ja der er stadig 8 mdr. men jeg satser ikke på at jeg hverken taber mig helt vildt eller tager monster meget på.. :tunge:

Kan desværre ikke ligge billedet op nu, da jeg ikke kan få min computer til at registrere de billeder der ligger på min iPhone :td:

Kan smide et op når jeg kommer hjem fra arbejde :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden 12. december, så er der stadig længe til brylluppet... Men hvis den ikke passer helt kort inden, må den afsted igen, for de vil vil gerne gøre det, de får jo deres penge for det...

Nu føeler jeg mere mere rustet til at se på kjole... Har du et billede af den du købte?

Nårh.. Jeg lovede dig jo lige et smugkig af KJOLEN :7himmel:

Redigeret af SaschaTheresa
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg turde ikke vente på den tid jeg havde der nede, så endte med at bestille på deres hjemmeside.... og har ikke fortrudt.... så nu har jeg 2 kjoler jeg ikke kan vælge imellem :)

så det bliver til en kirke og en fest kjole :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Inden 12. december, så er der stadig længe til brylluppet... Men hvis den ikke passer helt kort inden, må den afsted igen, for de vil vil gerne gøre det, de får jo deres penge for det...

Nu føeler jeg mere mere rustet til at se på kjole... Har du et billede af den du købte?

Nårh.. Jeg lovede dig jo lige et smugkig af KJOLEN :7himmel:

hvor er den bare flok til dig..... er der slæb på?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for svaret.

Var det mange kjoler? Købte du ekstra brudeudstyr? (sko osv.) Fik du kjolen med hjem med det samme, eller har de den liggende til den skal syes endeligt til?

Jeg købte slør og 2 skørter.. et alm. skørt og et tylskørt. Men jeg fik da 10% på skørterne.. Og så fik jeg sløret til 500kr, da det var en kollektionsprøve :wink:

Og yes, jeg fik det hele med hjem, så det ligger hos mine forældre så H2B ikke bliver for nysgerrig :tunge:

Måske et lidt dumt spørgsmål men hvad er et "alm. skørt"? :wink:

og hvorfor skal tilretningen være inden 12. dec? Det fik jeg ikke noget at vide om, da jeg var dernede, men det er måske fordi jeg fik visit kort til den skrædder der er knyttet til lilly i Århus.

Redigeret af Losse
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor ser du godt ud med kjolen, den passer jo helt perfekt til dig! :7himmel:

Jeg fik også købt min kjole igår. Jeg prøvede rigtig mange, og endte med at skulle vælge mellem 2, men valget var ikke så svært som forventet da jeg fik dem på igen, den ene var bare bedst at have på, og en flot, næsten enkel kjole. Jeg købte både sko, 2 skørter, et smykkesæt , slør og diadem, og syntes jeg fik det vildt billigt - i hvert fald i forhold til hvis jeg skulle have købt kjolen til "fuld" pris. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Inden 12. december, så er der stadig længe til brylluppet... Men hvis den ikke passer helt kort inden, må den afsted igen, for de vil vil gerne gøre det, de får jo deres penge for det...

Nu føeler jeg mere mere rustet til at se på kjole... Har du et billede af den du købte?

Nårh.. Jeg lovede dig jo lige et smugkig af KJOLEN :7himmel:

hvor er den bare flok til dig..... er der slæb på?

Tusinde tak :wink:

Nej der er ikke sløb på :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svaret.

Var det mange kjoler? Købte du ekstra brudeudstyr? (sko osv.) Fik du kjolen med hjem med det samme, eller har de den liggende til den skal syes endeligt til?

Jeg købte slør og 2 skørter.. et alm. skørt og et tylskørt. Men jeg fik da 10% på skørterne.. Og så fik jeg sløret til 500kr, da det var en kollektionsprøve :wink:

Og yes, jeg fik det hele med hjem, så det ligger hos mine forældre så H2B ikke bliver for nysgerrig :tunge:

Måske et lidt dumt spørgsmål men hvad er et "alm. skørt"? :wink:

og hvorfor skal tilretningen være inden 12. dec? Det fik jeg ikke noget at vide om, da jeg var dernede, men det er måske fordi jeg fik visit kort til den skrædder der er knyttet til lilly i Århus.

Det er sådan et skørt med ringe i :wink: Lillys standard skørt :wink:

Aner ikke hvorfor det skal være inden den 12 december.. Måske fordi de så begynder at få travlt med tilretninger på konfikjoler? Don't know :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op hvor ser du godt ud med kjolen, den passer jo helt perfekt til dig! :7himmel:

Jeg fik også købt min kjole igår. Jeg prøvede rigtig mange, og endte med at skulle vælge mellem 2, men valget var ikke så svært som forventet da jeg fik dem på igen, den ene var bare bedst at have på, og en flot, næsten enkel kjole. Jeg købte både sko, 2 skørter, et smykkesæt , slør og diadem, og syntes jeg fik det vildt billigt - i hvert fald i forhold til hvis jeg skulle have købt kjolen til "fuld" pris. :wink:

Tusinde tak :7himmel: Elsker også min kjole :tunge:

Må man se billede af alle dine indkøb? :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ville gerne sætte billedet ind, men kan ikke finde uds af det. Når jeg trykker på indsæt billede vil den have en URL, som jeg ikke ved hvad er :o ???

Vil gerne vise billede af de tre som jeg valgte i mellem, og af mine brudesko :wink:

Det du vælger at når man vil indsætte et billede fra nettet. URL er billedets adresse.

Du skal vælge at bruge fuld editor, og lige under tekstfeltet er der mulighed for at vedhæfte filer fra computeren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer