susanne nicolaisen

perfekt knold

33 indlæg i dette emne

Jeg kan høre, at i har meget styr på det her hår hejs, hvilket jeg ikke rigtig har. Måske en af jer kan hjælpe med en ting eller to??

Det er utroligt smukt med en knold, og var engang min favorit frisure til hverdag :) Men så valgte undertegnede i efteråret 2011 at få klippet en halv meter af sit hår. Dvs, at jeg til juni næste år måske har et hår på en 12-14 cm f(ra hårgrænsen i nakken). Er det nok til at lave en knold med sådan en valk?

Hvis ikke, vil det så ikke kunne ses, hvis man benytter en valk med "hår" på???

venlig hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise.

Jeg har så langt hår som du beskriver at du vil have på jeres store dag - jeg har problemer med at få dækket hele valken nu.. Jeg skal have extensions i mit hår på vores store dag - både for at give det fylde men også får at give det ekstra længde - og derved have større muligheder for opsætning af mit hår.. Du kan evt. snakke med din frisør om mulighederne :-)

0

Del dette indlæg

Hej fuglebæk.

tusind tak for svar. Det var ærgeligt. Jeg er ikke så meget for at skulle bruge en formue på extensions for en dag. - Planen er at håret skal af igen så snart brylluppet er overstået. Mon ikke det går. det er vidst lige lovlig tidligt at spekulere over det :)

men endnu engang tak :)

0

Del dette indlæg

Hej FrøkenLT

ang extensions så ville jeg heller ikke offer en formue på dem.

men jeg fand nogen på trendsaels til lige knap 500kr med clips til at tage ud og i som man vil.

skal bruge dem tilmin store dag også fordi mit hår ikke er så langt også har jeg meget tyndt hår og kan heller ikke dække valken helt.

Redigeret af anjakjaer
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej fuglebæk.

tusind tak for svar. Det var ærgeligt. Jeg er ikke så meget for at skulle bruge en formue på extensions for en dag. - Planen er at håret skal af igen så snart brylluppet er overstået. Mon ikke det går. det er vidst lige lovlig tidligt at spekulere over det :)

Ville bare lige give et tip med extensions. De kan købes billigt på Ebay, min søster har lige købt et sæt til under 250,- med forsendelse. Det er ikke fantastisk kvalitet, og holder derfor nok ikke en evighed, men det er pænt hår - har sammenlignet med mit dyre hår fra DK, og når Ebay-håret er helt nyt, kan man ikke se forskellen. Men det vil nok blive hurtigt slidt. - Problemet ved netkøb er så bare, hvis det ikke matcher ens eget hår. :unsure:

Den nemmeste (og efter min mening pæneste) måde at lave valk-knold med extensions:

Da jeg selv sætter mit bryllupshår, øver jeg mig engang imellem, for at få fornemmelsen for det. Billedet er et hurtigt forsøg, det tog mig MAX 10 min. at sætte. Så det kan altså gøres pænere, hvis man ligger lidt tålmodighed i det. :fløjt:

post-47832-0-39673400-1340063029.jpg

0

Del dette indlæg

Hej fuglebæk.

Ville bare lige give et tip med extensions. De kan købes billigt på Ebay, min søster har lige købt et sæt til under 250,- med forsendelse. Det er ikke fantastisk kvalitet, og holder derfor nok ikke en evighed, men det er pænt hår - har sammenlignet med mit dyre hår fra DK, og når Ebay-håret er helt nyt, kan man ikke se forskellen. Men det vil nok blive hurtigt slidt. - Problemet ved netkøb er så bare, hvis det ikke matcher ens eget hår. :unsure:

Den nemmeste (og efter min mening pæneste) måde at lave valk-knold med extensions:

Da jeg selv sætter mit bryllupshår, øver jeg mig engang imellem, for at få fornemmelsen for det. Billedet er et hurtigt forsøg, det tog mig MAX 10 min. at sætte. Så det kan altså gøres pænere, hvis man ligger lidt tålmodighed i det. :fløjt:

Tak for tippet... Dem jeg har liggende er også fra EBAY, men er ved at være gamle, slidte og flittigt brugt.. Kunne godt tænke mig nogle der var lidt mere permanent - men ellers er EBAY i mine tanker.

Super flot håropsætning :loveshower: :loveshower:

0

Del dette indlæg

Altså min egen bryllupsfrisure var også med valk (ikke lige den type der) og den blev også sat i en hæstehale. Men hestehalen var ikke lavet af alt håret, så der var meget til at arbejde med og sætte uden om (så man undgår det ligner en doughnut)

Hvilken type doughnut er så inde under denne knold..

Det ser bare SÅ smukt ud!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer