JanniTR

Vores drømme bryllup!

775 indlæg i dette emne

Så går turen på honeymoon i dag :loveshower:

Min elskede husbond og jeg har dog også nydt de sidste par dage sammen, men den stod mest på rengøring efter nogle bavianer af venner der har fyldt vores hjem.... :blink::)

I går valgte vi at bytte de få ting som skulle byttes, da jeg jo starter på arbejde på mandag - så de fleste gaver er også kommet på plads, da vores lille pilfinger af en søn ikke kan holde sig fra dem :) og så skal vi ikke stresse over det midt i jobstart mv.

Vi tager i dag til Lalandia og skal være der til søndag - de første par dage med et hold gode venner (det er deres hus vi låner dernede) og vi glæder os!!!

Masse af aktivitet til os alle - særligt badeland bliver succes for bettemand.

Ihh jeg elsker at være nygift og forelsket!!! ❤❤

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber I får en smadder dejlig tur og nyd det nu :-)

Det er så hyggeligt.... Men sikke rastløs jeg føler mig... :lol:
Ja man skal godt til at vende sig til ikke at knokle hver aften mere... Det skal nok gå hurtigt, hi hi
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber I får en smadder dejlig tur og nyd det nu :-)

Det er så hyggeligt.... Men sikke rastløs jeg føler mig... :lol:
Ja man skal godt til at vende sig til ikke at knokle hver aften mere... Det skal nok gå hurtigt, hi hi
Ihh ja. Har heldigvis en 1 års fødselsdag der også lige skal styr på :lol:
0

Del dette indlæg

Ihhh så er 1 uge som frue gået :blink:

Som tiden dog flyver afsted...

Vi er nu hjemvendt fra en skøn mini bryllupsrejse til Lalandia ❤❤❤

Så i morgen går virkeligheden virkelig i gang. 1 dag på nyt job og hverdagen skal fungere igen..

Venter tålmodigt (eller jeg prøver) på billeder - det er ikke nemt :) min svoger har spammet med lidt af hans på hans hjemmeside, men har kun kunnet så dem på mobilen med ultra dårligt netværk i Billund - så håber at kunne finde 5 min til det i aften.

1. projekt: neglene må fjernes, da mit job ikke tillader fine lange negle :(

0

Del dette indlæg

Aiiii, I tager altså prisen som årets mest CUTE og aldeles nuttede par :loveboard::lol:

Håber vi får lov at se mange flere billeder :wink:

Hold da op en flot kommentar :blush: 1000 10000 tak hvor er du bare sød!!!

Jeg venter på billeder, men så skal i nok få flere billeder :)

Jeg er helt enig med Oxytocin (som altid ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiiii, I tager altså prisen som årets mest CUTE og aldeles nuttede par :loveboard::lol:

Håber vi får lov at se mange flere billeder :wink:

Hold da op en flot kommentar :blush: 1000 10000 tak hvor er du bare sød!!!

Jeg venter på billeder, men så skal i nok få flere billeder :)

Jeg er helt enig med Oxytocin (som altid ;)
:loveboard:
0

Del dette indlæg

Ihh så spændt jeg er....

Vores fotograf har lige meddelt at alle billeder er gjort klar til upload, men da der er så mange tager denne proces nogle dage :lol:

Snart får jeg linket til dem og kan begynde download - det kommer nok til at tage ligeså langt tid... :(

Men ihhh hvor jeg/vi glæder os til at genopleve hele vores bryllupsdag :loveboard:

Så kan jeg forhåbentlig også snart komme videre med lidt beretning, hvis nogen vil læse den :blush:

Ellers knokler jeg løs på arbejde og ærger mig over at der ikke er flere timer i døgnet til at nyde min skønne mand og vores lækre knægt.

Syntes desværre hverdagen har taget hårdt fat i os og vil helst bare nyde min mand i stilhed lidt endnu.

Føler slet ikke jeg har fået lov at summe og nyde tiden som nygift - der er alt for meget som skal ordnes, tages stilling til osv. :(

Men Ihh hvor jeg ELSKER min mand :loveboard:

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at høre og ja kender det alt for godt, at der er for meget at se til... Jeg prøver så godt jeg kan, med at få opdateret min beretning, samtidigt med at jeg er igang med takkekortene og alt det andet man har om ørene... Men vi når det vel nok.

Du kan tro jeg vil læse din beretning... Glæder mig da helt vildt :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi venter med glæde :)

:kiss:

Ih, jeg glæder mig sådan til at høre mere om jeres dag

:cheerleader3: Hvor er du sød.

Lyder godt... Glæder mig også til at se billeder :-)

:loveshower:

Det var dejligt, men måske mine forventninger var skruet lidt højt og jeg var lidt for træt.

Men det var skønt at genopleve den store dag og se så mange glade mennesker. :iloveyou:

Der var 689 billeder i tre versioner :thumbsupsmileyanim: Havde måske nok håbet der var lidt flere flere :unsure:

Så mangler jeg bare tiden til at komme i gang med beretningen og at få fundet det/de billede/r til takkekortene.... Men har lige en 1 års fødselsdag og arbejde hele ugen først :td::blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer