Maustique

Hjæææælp til brudepige kjoler til ældre piger...

11 indlæg i dette emne

Hjælp I søde bridezillaer.

Jeg er på udkig efter et par brudepigekjoler til mine skønne bonuspiger på henholdsvis 11 og 15 år. Jeg leder efter noget i knælængde (det er jo forhåbentligt en deeeejlig forårsdag :-) ) og noget, der dækker godt oppe ved brystet - altså helst ikke stropløst.

UDFORDRINGEN ligger i at de er to forskellige steder henne i deres liv rent kropsmæssigt - hvor den lille stadig er "lille" og den store faktisk er en ung kvinde. Og jeg ønsker mig sådan, at de kunne komme i kjoler, der ihvertfald stofmæssigt og stilmæssigt var ens - måske blot med to forskellige snit. Samtidigt ville jeg gerne have at det er lidt mere galla-kjoler end H&M kjoler - hvis I forstår? MEN hvor pokker finder jeg det i DK? F.eks. noget ala nedenstående

201110262134171098.jpg

Jeg vil rigtig gerne have dem med ud og prøve og finde noget de har det komfortabelt i - men kan simpelthen ikke finde det nogen steder? Jeg er lidt bange for at bestille hjem fra Kina/USA - både pga. de lange leveringstider, men også frygten for at få noget bras...

Hvad ville I gøre?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine brudepiger skal ikke have ens kjoler på, men kjolestilen skal være ens. Jeg vil gerne have at de har en maxikjole på. Min søster har allerede købt/fået sin og den er i en flot gammelrosa farve. Min kærestes søster har ikke fundet sin endnu, men regner med en lys lilla farve. Jeg har valgt at de selv måtte bestemme kjolen (dog ud fra nogle få no-go), da jeg synes det bliver pænere med kjoler, der klæder den enkelte :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal bestille mine hjemme fra USA efter de blev så svært at finde denne stil jeg vil gerne have. Har du kigget på David's Bridal som har international shipping? http://www.davidsbridal.com/Browse_Bridal-Party-Bridesmaids-Junior-Bridesmaids_pageNo-2

De har nogle flotte kjoler til piger i alle alder og har p.t. et salg. Men man skal også regne med told omkostninger...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer