piaanitta

brudekjoleudsalg.dk

10 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har fundet en hjemmeside der hedder "**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**" er der nogen der kender den??? Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er en "fupside" eller om den er god nok...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror ikke nødvendigvis, at det er en fupside, men det ligner noget, der har været en tur igennem google translate. Det er nok et kinesisk firma, der står bag. Nogle af dem laver ganske hæderlige kjoler - andre laver rædsler. Måske kan en tur forbi tråden "os der venter på en kjole fra østen 2011" gøre dig klogere, hvis du overvejer en kjole fra Kina...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender ikke siden, og skal sådan set ikke gøre mig klog.

Men personligt ville jeg aldrig turde benytte en hjemmeside som så tydeligt er lavet med google translate. Synes det lugter langt væk af svindel og useriøsitet. :wink::unsure:

0

Del dette indlæg

Jeg har også fundet hjemmesiden, og overvejet om den er rent fup. Der er nogen ting, der særligt springer mig i øjnenene: Man kan ikke se, hvor virksomheden hører til (adresse). Man kan ikke prøve kjolerne, kun købe dem. Der er ingen kontaktoplysninger overhovedet (hverken mail eller telefon). Teksten på forsiden er sær og ser ud som om, den er oversat via google translate. Og sidst men ikke mindst, man kan ikke betale med dankort, men kun med visa eller udenlandske kreditkort.

Jeg kan i hvertfald godt holde mig væk efter tesen om, at hvis det lyder for godt til at være snadt, så er det det nok også...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer