Ny brud 2012

Hullemaskiner med tekst ?

3 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sig til hvis du er helt i vildrede og intet finder. Jeg har en Big Shot (en maskine, der kan købes skabeloner til i alle afskygninger) og jeg har en skabelon med alfabetet. Jeg kunne evt. standse nogle bogstaver ud til dig og sende. Bare lige for en mindre pris, det tager mig en god del tid (nu at det er med alfabetet kræver "vi skal giftes", at jeg kører den igennem flere gange for at få dobbelt " i " og " s " eksempelvis), og så hvis du dækker porto og materialer, vil det være fint :), hvis du ikke kan finde en hullemaskine med den ønskede tekst.

Jeg uploader lige et billede, så du kan se tekstens udformning.

Edit: Indsat billede. Bogstaverne er ciiirka 1 - 1,5 centimeter høje, vist nok.

Edit2: Altså, når jeg skriver en god del tid, mener jeg selvfølgelig det i tilfælde af, at der skal laves mange. Hvis det bare en en enkelt styks tekst med "I do" eller "Vi skal giftes" så tager det mig jo bare ca. 5-7 minutter, det er jo ingen tid :) Det var mere, hvis nu du skal bruge 50 til bordkort eller 30 til invitationer osv., så løber tiden hurtigt op i mange timer :)

'Arbejder på ikke at bruge så mange timer på Bryllupsklar.dk og bruge tid på planlægningstråd og egne DIY projekter i stedet' :rolleyes:

UploadTekst.jpg

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer