malenerok

Bryllupskage

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg har bestilt kage ved en der laver dem privat, hun lavede også kage til min venindes bryllup og den var bare fantastisk lækker, vi har fået hende til at lave en kopi af mette blomsterbergs bryllupskage, og den skal vi give 2500 for til 60 kuverter, så det er jo samtidig med at vi ved hun er super go, jo også fantastisk billigt. og det skal enda siges at vores kage er ca 10 kr dyrrere pr kuvert end hun normalt tager fordi vi havde et specifikt ønske.

skulle det have interesse så smider jeg lige et link ind til hendes fb side

http://www.facebook.com/pages/Camillas-Kager-%C3%85rhus/103940693011917

0

Del dette indlæg

Ja jeg er jo så simpelthen for nærrig til at smide 2-3000 efter en kage.. Så planen var egentlig at jeg ville lave den selv.. Men så kom jeg i tanke om jeg havde en bekendt der laver fondant kager, så nu har vi aftalt hun laver vores kage, og hun gør det endda så vi kun skal betale for ingredienserne.. Det er den første bryllupskage hun skal lave, og derfor vil hun ikke tage penge for det.. Hun har dog lavet masser af dåbs og fødselsdagskager, så jeg er helt tryg ved at lade hende lave vores kage.. Den kommer nok til at koste os 500 kroner..

Men jeg har også hørt flere rose langenæsbageriet...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer