Guest Inana

lille surprise...

11 indlæg i dette emne

...ja, vi skal have en baby :) Vi er suuuuper glade og glæder os såååå meget at blive forældre til oktober...nu skal jeg nok lade være med, at skrive for meget om lille baby (hihi...baby :) )....men vi talte også en del om vi skulle vente med at blive gift eller gør det som planlagt, og vi har besluttet, at fortsætte som planlagt ...

Jeg har brug for hjælp med kjolen og andet god råd! Jeg/vi er sååå ekstremt glade og det er vores første baby, at vi slet ikke kan forestille os hvordan det er at være 7 måneder gravid og gifte sig - tja, vi er i vores lille bobbel af glæde :)

Råd - forslage - billeder - alt er mere end velkommen ...

På forhånd tak! :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpe tillykke! Jeg er sikker på at du finder en super smuk brudekjole. Der er noget særligt smukt over gravide brude efter min mening. Man kan jo under ingen omstændigheder høre mere sammen, end hvis man lover hinanden evigt troskab samtidig med at man er bundet sammen af barnet som er på vej.

Min kjole-dame (som solgte og skal tilpasse min kjole) bad mig love, at jeg ikke ville blive gravid inden brylluppet! Jeg kan dog ikke helt lade være med at håbe og der bliver i hvert fald ikke gjort noget for at forhindre det :)

Nu er der dog kun 4mdr til vores bryllup og det bliver næppe et kjole-problem hvis det skulle lykkes, men så er der måske tissetrang (super fedt når understellet er viklet ind i 14 meter tyl), vand i kroppen så man ikke kan passe sko osv., træthed og mange andre småting.

Men når alt kommer til alt, er det jo bagateller i forhold til at man KAN blive gift OG fremstille et perfekt menneske på samme tid! Endnu et bevis på at vi kvinder er enormt gode til multitasking! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

mange tak for jeres beskeder...og tak Janina - nu føler jeg mig lige frem sej :)

Håber, at du bliver snart stor og rund og nyder graviditeten :)... Og må den være nem uden alt for mange kvalme, vand i kroppen og alt andet lækkert der følger med :)

Nu må I seriøst komme med nogle kjoler - jeg har kigget på løse kjoler - men i forhold til at jeg er en slank pige, synes jeg at med maven (har nemlig prøvet nogle kjoler med en falsk mave!!! Tog mig lige 15 minutter at komme over det...) og en løs kjole man ser tre gange større ud. Med en stram kjole - i håb på, at jeg holder mig nogenlunde slank i resten af kroppen kan man se maven og formerne på en god måde :) ... Jeg er også lidt hooked på kort kjole...hmmm... alle billeder er velkommen.... jeg googler og googler...

Hvis nogen har været til bryllup med en gravid brud, må I gerne dele jeres erfaringer... havde hun det sjovt, gik hun i seng kl.20.00? osv osv :)

Håber ikke, at det lyder som om at jeg stresser over mit bryllup - for det gør jeg ikke, jeg glæder mig til alt det der venter os... men det er lidt atypisk med en gravid brud...

0

Del dette indlæg

Tillykke med graviditeten og det kommende bryllup :loveshower:

Vil selv være 27+6 når vi skal giftes. Da jeg købte kjole vidste jeg, at det var en mulighed (baby er lavet ved behandling, så planlagt HVOR langt jeg kunne være henne). Har købt en ganske almindelig brudekjole (du kan evt se den i min tråd), bare et nummer større og så mente skrædderen, at hun kunne tilpasse den.

Kan også huske en herinde, der blev gift i en blonde havfruemodel (også almindelig der blev syet til) og det var super flot. Så det behøver ikke være en løs graviditetskjole.

0

Del dette indlæg

mange tak for jeres beskeder...og tak Janina - nu føler jeg mig lige frem sej :)

Håber, at du bliver snart stor og rund og nyder graviditeten :)... Og må den være nem uden alt for mange kvalme, vand i kroppen og alt andet lækkert der følger med :)

Nu må I seriøst komme med nogle kjoler - jeg har kigget på løse kjoler - men i forhold til at jeg er en slank pige, synes jeg at med maven (har nemlig prøvet nogle kjoler med en falsk mave!!! Tog mig lige 15 minutter at komme over det...) og en løs kjole man ser tre gange større ud. Med en stram kjole - i håb på, at jeg holder mig nogenlunde slank i resten af kroppen kan man se maven og formerne på en god måde :) ... Jeg er også lidt hooked på kort kjole...hmmm... alle billeder er velkommen.... jeg googler og googler...

Hvis nogen har været til bryllup med en gravid brud, må I gerne dele jeres erfaringer... havde hun det sjovt, gik hun i seng kl.20.00? osv osv :)

Håber ikke, at det lyder som om at jeg stresser over mit bryllup - for det gør jeg ikke, jeg glæder mig til alt det der venter os... men det er lidt atypisk med en gravid brud...

Min kollega der blev gift sidste år, var vel midtvejs i sin graviditet - hun havde valgt en super smuk kjole, hvor topstykket sad pænt til og så gik kjolen ud lige under brystet - mine kollega er ikke så voldsomt høj, så hun valgte at sætte sit skørt lige over maven, så man kunne faktisk ikke se hun var gravid (med mindre man vidste det).. Det klædte hende rigtig godt...

Rigtig god jagt med kjolen :loveshower:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer