Guest Ranita

Shopzilla...

10 indlæg i dette emne

Yup...det er altså meeeeeget svært at undgå det der "bryllupsoverskud"....Nu havde jeg købt et stk hårpynt i Panayotis - men så falder jeg bare over en faaaaantastisk brudekam på en amerikansk side...så var det jo bare frem med min ven VISA-kortet...

Jeg synes bare det går PERFEKT med bling bling på kjolen? Hvad synes I?

Først bling bling på kjole:

post-57417-0-93828800-1331314949.jpg

Så hårpynten:

post-57417-0-47963100-1331314986.jpg

post-57417-0-80908400-1331315010.jpg

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender godt det der - synes jeg har købt alle mulige mærkelig dingenoter som jeg sikkert aldrig får brug for - men her op til brylluppet- måtte jeg bare eje det... D'oh...! :rolleyes:

Hmmm, fik da slet ikke kommenteret dine indkøb - synes de ser rigtig smukke ud og er da slet ikke i tvivl om at du vil være rigtig flot den dag :)

Redigeret af SpiffN
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er et virkeligt smukt hårsmykke :) Hvad hedder siden du købte det på?

Siden hedder www.haircomesthebride.com

Det er altså en amerikansk side, så der kommer nok told oveni :td: Til gengeld har de også en udsalgsside med en MASSE lækekrt bling bling og fascinators til en forholdsvis billig penge..såeh... Skal nok melde tilbage om kvalitet osv når jeg modtager kammen - men det virker meget seriøst :)

De er også på facebook - bare søg på hair comes the bride - så ligger der billeder af brude de har klædt på :)

0

Del dette indlæg

Det er et virkeligt smukt hårsmykke :) Hvad hedder siden du købte det på?

Siden hedder www.haircomesthebride.com

Det er altså en amerikansk side, så der kommer nok told oveni :td: Til gengeld har de også en udsalgsside med en MASSE lækekrt bling bling og fascinators til en forholdsvis billig penge..såeh... Skal nok melde tilbage om kvalitet osv når jeg modtager kammen - men det virker meget seriøst :)

De er også på facebook - bare søg på hair comes the bride - så ligger der billeder af brude de har klædt på :)

Tak for linket :thumbsupsmileyanim: Det er altid lækkert med nye steder at søge inspiration :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer