Bjørnetæmmeren

Bjørnen og bjørnetæmmeren - 23. juni 2012 <3

48 indlæg i dette emne

Nå, nu har jeg bevæget mig rundt herinde forholdsvist anonymt i efterhånden en del måneder og sidder i dag syg herhjemme, så hvad er bedre anledning til endelig at få lavet mig en planlægningstråd... :denmarkflag:

Tja, hvor skal man lige begynde... Vi skal giftes!! Vi mødte hinanden - som efterhånden så mange andre - over nettet på et datingsite. Jeg var kort tid forinden blevet alene med min datter og min nu kommende mand var faktisk på vej til at rykke teltpælene op for at flytte til USA permanent. Derfor kan man godt sige, at vi ikke havde de bedste odds for at det skulle blive mere end bare en enkelt date, men allerede fra første blik vidste jeg, at der var noget helt specielt mellem os. Det kostede mig dog hårdt arbejde at få overbevist "bjørnen" om det samme. Han var en rigtig free spirit-type og bestemt ikke indstillet på at skulle slå sig til ro - og da slet ikke i Danmark! :blink:

Der gik et stykke tid med to skridt frem og et tilbage-legen, men på et tidspunkt efter megen tålmodighed havde jeg fået nok og satte ham "stolen for døren".

Pludselig gik det åbenbart også op for ham, hvor vild han faktisk var med mig og at jeg måske rent faktisk godt kunne finde på at gå... I løbet af én nat alene fandt han ud af, at han slet ikke ville til USA, men meget hellere blive i Danmark og forsøge at starte noget op med mig. Herefter (efter vi havde kendt hinanden i et halvt år) præsenterede jeg ham for min datter og efter et år flyttede vi sammen.

Vi har nu været sammen i næsten 4 år (faktisk 5 dage efter vores bryllup) og jeg har aldrig følt mig mere tilfreds med tilværelsen. Min datter og min elskede har taget imod hinanden med åbne arme, hvilket bare betyder ALT for mig.

Jeg mistede desværre min søde, dejlige, elskede far helt pludseligt i september 2010 - for næsten 1½ år siden og ikke nok med det, så døde min skønne, lille mor for 2 måneder siden af hurtigt progredierende kræft. Uden bjørnen havde jeg ikke klaret det!

"Bjørnen" er min bedste ven, min fortrolige, min klippe, min klovn, min elsker og jeg ved, at han for evigt vil bære mine byrder for mig, hvis de bliver for tunge.

Trods de noget triste omstændigheder har vi dog besluttet at fastholde brylluppet den samme dato som hele tiden planlagt. Min mor blev SÅ lykkelig, da vi fortalte hende at vi skulle giftes og jeg ved, at hun ville have elsket, at vi holdt det bryllup - så det gør vi! Og vi får også en god dag! :iloveyou: :iloveyou:

NÅ! Nu til selve planlægningen:

Grøn = Yes, det har vi styr på!

Gul = Det arbejder vi på, men det er IKKE færdigt!

Rød = Det har vi overhovedet ikke styr på endnu!

Vielsen

Invitationer

Kirke: St. Ajstrup Kirke 23. juni 2012 kl. 15.

Møde med præsten: I slutningen af maj.

Overraskelsen

Salmer

Kirkehæfter vs. salmebogen...? Evt. noget på engelsk til vores gæster fra USA

Efter kirken inden vi kører derfra

Festen

Feststed

Menu

Drikkevarer

Musikken

Borddækning - menuhæfter - servietter

Oppyntning

Fotovæg

Vores bord

Bordplan

Hvem sover hvor-skilte

Toiletkurve

Overnatning - os - gæsterne

Farvetema

To do-liste

To do-liste til køkkenpersonalet

Gæstebog / gæste-træ

Toastmaster

Bruden

Brudekjoleinspiration - opdate på kjoleprøvningen - KJOLEN!!

Sko x 2

Lingeri

Hårpynt

Strømper eller ej?

Strømpebånd

Smykker -. øreringe (som det ikke blev / er nu til salg) - armbånd - nye øreringe

Vielsesring = forlovelsesring

Taske - indhold

Brudepigekjole og tilbehør

Hår

Makeup

Gommen

Bjørnen har valgt, at det skal være totalt hemmeligt for mig, så jeg regner med, at han har styr på det :blink: :tunge:

Dagen efter

Fælles brunch

Fælles ferie rundt i Danmark med vores gæster fra USA

Redigeret af Bjørnetæmmeren
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kirken

Vi har besluttet os for, at det skal være St. Ajstrup kirke, selvom den ligger næsten 50 km fra hvor vi bor. Årsagen er, at min kommende mands far er begravet der. Han døde desværre før vi lærte hinanden at kende, så det betyder en del for bjørnen at det bliver der - så det bliver det!

Vi har talt med den søde præst dernede fra - Gina - og hun vil gerne vie os selvom vi ikke hører til menigheden der. YES! :bunny_4: Og ikke nok med det, så er hun bare SUPER sød at snakke med...

Kirken:

post-46123-0-62671400-1332245078.jpg

post-46123-0-06712900-1332245089.jpg

0

Del dette indlæg

Invitationer

Ja, jeg klummer-mikkel har jo altså allerede sendt invitationerne UDEN AT GEMME EN ELLER TAGE BILLEDER!!! :fløjt: :fløjt: Flot Karina...

Men jeg vil prøve om jeg kan få lov at "låne" en på et tidspunkt, så jeg kan lægge et billede ind. :blink:

0

Del dette indlæg

Vil da bare lige sige STORT TILLYKKE med din "Bjørn" og med beslutningen om, at I skal giftes :heart: :heart:

Og ja - det med manglende invitationer er vist næsten utilgiveligt i dette forum -HAHA- Men mon ikke du bliver tilgivet??

Du har jo allerede styr på det meste, men god fornøjelse med resten :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overraskelsen i kirken

:loveshower: Jeg har fået fat på en trompetist til at komme og spille for os i kirken. Min kommende mand aner intet om det, så det bliver en overraskelse for ham. Han har boet i USA i 4 år og jeg ved, at han længes tilbage nærmest dagligt - det var jo meningen at han skulle være flyttet derover permanent, men det kom jeg jo så i vejen for :blink: :fløjt: :back2topic:

MEN netop derfor ville jeg gerne have flettet noget USA-agtigt ind i vores vielse og her kommer så trompetisten ind. Han skal komme ind lige efter vielsen og spille "Star bangled banner", som er USA's nationalsang og en sang, der betyder meget for min bjørn (og efterhånden også for mig - vi rejser til USA på ferie hvert år).

Hmm, ved ikke lige, hvordan jeg sætter et youtube-klip ind, så her er et link:

http://youtu.be/4GlPHZphQ9A

0

Del dette indlæg

Vil da bare lige sige STORT TILLYKKE med din "Bjørn" og med beslutningen om, at I skal giftes :heart: :heart:

Og ja - det med manglende invitationer er vist næsten utilgiveligt i dette forum -HAHA- Men mon ikke du bliver tilgivet??

Du har jo allerede styr på det meste, men god fornøjelse med resten :thumbsupsmileyanim:

Mange tak for lykkeønskningen - og ja... Jeg må jo se, om jeg kan råde bod på det med invitationerne -HAHA-

0

Del dette indlæg

Ihh hvor jeg glæder mig til at skulle ud og prøve kjole. Har tid til det her i weekenden og er MEGET spændt på, om jeg mon kan finde en kjole, jeg finder mig godt tilpas i... :a1221:

Det jeg går efter er meget blandet, men primært ikke noget stort, puf-puf, perlehelvede... Hmm, gad vide, hvad jeg ender ud med? :fløjt:

inspiration:

post-46123-0-75855000-1332247054.jpg

post-46123-0-96757600-1332247075.jpg

post-46123-0-49099100-1332247097.jpg

post-46123-0-35621300-1332247128.jpg

post-46123-0-15665900-1332247169.jpg

post-46123-0-67746500-1332331595.jpg

post-46123-0-74023900-1332331603.jpg

post-46123-0-98778900-1332331613.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :)

Og rigtig god måde at bruge en sygedag på. Hvor er det skønt at i kan blive viet i den kirke, no når det har stor betydning for din bjørn :)

Smukke kjoler du har sat ind, jeg er sikker på du nok skal få sporet dig ind på hvad der lige er dig og få fundet KJOLEN :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hårpynt

Jeg har bestemt mig for, at jeg IKKE vil have slør på. Derfor er jeg jo selvfølgelig nødt til at finde på et eller andet andet smukt til håret. Jeg har kigget en hel del på diverse head pieces og har bestemt også forelsket mig i et par stykker... Især missLenas smukke kreationer. Ikke desto mindre har jeg valgt at gå lidt mere low-key og har valgt en blomster-kreation købt på det skønne Etsy.com

post-46123-0-38962000-1332253804.jpg

0

Del dette indlæg

Velkommen til og stort tillykke :balloons:

Tsk, tsk at glemme billeder er altså ikke godt :wink: men det går nok :)

Nogle rigtig fine kjoler du har fundet, glæder mig til at høre hvordan kjoleprøvningen gik :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons: Dejligt at I allerede har styr på så meget :loveflag:

Velkommen til og hjertelig tillykke med Jeres kommende bryllup :balloons:

Velkommen til og stort tillykke :balloons:

Tsk, tsk at glemme billeder er altså ikke godt :wink: men det går nok :)

Nogle rigtig fine kjoler du har fundet, glæder mig til at høre hvordan kjoleprøvningen gik :)

Tusind tak for de søde hilsner allesammen - ihh, hvor er det bare et SKØNT forum! Altid søde og dejlige beskeder og tilbagemeldinger :loveshower:

0

Del dette indlæg

Håret

Mht. frisuren har jeg bestemt mig for, at jeg vil have håret nede og formentlig lavet sådan lidt "holywood-krøller" i det og så den fine blomster-hårting i, som jeg har købt.

Jeg er så heldig, at "min" frisør bor skråt overfor mig, så hun kommer hjem til mig og sætter mit og min datters hår på dagen. Det tror jeg, at jeg kommer til at sætte pris på. Forestiller mig, at det giver en vis form for ro.

Inspirationsbilleder:

post-46123-0-01140500-1332330913.jpg

post-46123-0-94750700-1332330922.jpg

post-46123-0-06978800-1332330931.jpg

post-46123-0-33994800-1332330939.jpg

post-46123-0-05204100-1332332050.jpg

post-46123-0-01267900-1332332057.jpg

post-46123-0-04798400-1332332080.jpg

post-46123-0-16710700-1332356834.jpg

post-46123-0-78044000-1332356871.jpg

0

Del dette indlæg

velkommen til BK :loveshower: synes brudekjole nr. 1 er super smuk!!

Tusind tak (har nu været her længe - blot i det skjulte :fløjt: )

Jeg er også fuldstændig forelsket i den model. Aner bare ikke, om det er en model, der er tilgængelig i de mest gængse butikker her i DK, da det er en jeg har fundet på nettet... Men det vil tiden jo vise. Håber at være meget klogere efter på lørdag, hvor jeg skal ud og prøve kjole... :toot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til BK :loveshower: synes brudekjole nr. 1 er super smuk!!

Tusind tak (har nu været her længe - blot i det skjulte :fløjt: )

Jeg er også fuldstændig forelsket i den model. Aner bare ikke, om det er en model, der er tilgængelig i de mest gængse butikker her i DK, da det er en jeg har fundet på nettet... Men det vil tiden jo vise. Håber at være meget klogere efter på lørdag, hvor jeg skal ud og prøve kjole... :toot:

den er også bare så smuk.. held og lykke med kjoleprøvningen :)

0

Del dette indlæg

Rigtig hjertelig velkommen dato-søster. Gør mig ondt med jeres forældre, men dejligt at I er klar til at fejre kærligheden alligevel :)

Bliver spændende med kjoler, jeg er jo til perle-helvede, men endte ud med noget mere enkelt end jeg troede!

Jeg glæder mig til at følge dig de sidste 3 måneder!!!

(psssst der står JULI i din overskrift)

0

Del dette indlæg

Rigtig hjertelig velkommen dato-søster. Gør mig ondt med jeres forældre, men dejligt at I er klar til at fejre kærligheden alligevel :)

Bliver spændende med kjoler, jeg er jo til perle-helvede, men endte ud med noget mere enkelt end jeg troede!

Jeg glæder mig til at følge dig de sidste 3 måneder!!!

Hmm hmm, ups :blush: hermed rettet... Mange tak :thumbsupsmileyanim: Og i øvrigt tak for velkomsten og også tillykke med denne skønne dag til dig - er sikker på, at vi får den smukkeste bryllupsdag ever...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øhhh hvordan retter jeg mon i overskriften??

I dit første indlæg, trykker du på Rediger - dernæst anvend fuld editor og så retter du overskriften… og så gem ændringer :)

Som musenberg siger :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer