BirgitA

godt råd om sløret søges

8 indlæg i dette emne

Hej med jer allesammen, I vidunderlige brude!

Her er to billeder som tilsammen bliver til den frisure jeg ønsker at bære. Håret har længden til det, mit hår er bare blond.

Jeg tænker at ideen med at håret falder ud over den ene skulder matcher min stropløse kjole fint, men jeg kan bedre lide måden som den anden frisure er sat på mht. til bølgerne. Hårpynten påtænker jeg der skal være en frisk lilje eller fresia i hvid.

post-57058-0-35369100-1332275780.jpg

post-57058-0-30303700-1332275799.jpg

Men sløret... suk, nu er det jo købt, det går til låret, er enkelt og i tyl, og jeg vil gerne have det siddende lavt i nakken. men med håret sådan løst og til siden er jeg i tvivl om om det kan sættes fast så det sidder pænt. jeg skal have en prøveopsætning en 14 dages tid før brylluppet, men jeg vil bare have det rædsomt med at finde en anden frisure efter den dato hvis nu det ikek fungerer med sløret.

hvad vil I råde mig til?

Venlig hilsen Birgit

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nåeh ja, alternativt må jeg vel droppe sløret? Jeg vil hellere have den frisure der end en jeg ikke er vild med for at bære et slør, jeg måske har det lidt halvanstrengt med i forhold til at være mor og have været forlovet en gang før osv. men måske det bare er mig der er for kritisk :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg tror det kommer til at se mærkeligt ud med slør i nakken (under håret) til den der frisure. Hvis du skal have slør, skal det nok sidde højere oppe!

Jeg tror selv jeg skal have en frisure allá det der, måske endnu løsere, og jeg arbejder lige nu med tanken om langt slør i kirken - og så tage det af efter kirken eller receptionen.

Du kunne måske gøre det samme, hvis du gerne vil begge dele?? Slør over håret i kirken og så sløret af før resten af festen, så håret kommer til sin ret!?

Hvis det ikke er en løsning for dig, synes jeg du skal droppe sløret, når det nu er den der frisure du gerne vil have :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej igen

Tak for besvarelser :-)

Jeg tror I har ret - det er også min tanke med det slør, at det nok ikke dur til frisuren. Og jeg er bare helt vild med den måde håret sidder på. Det er også min H2B's yndlingsfrisure da vi bladrede billeder igennem.

Sløret sidder fast med en stor kam, så jeg tror ikke jeg får den ud uden at ødelægge håret heller.

Sløret gav noget lækkert til mine bare skuldre. Måske jeg kunne bytte det til et tylsjal, nu kjolen er i tyl i slæbet og længderne, så jeg stadig får den der tranparente effekt om dem i hvert fald når vi går i herregårdshaven i det gode sommervejr - hvis alt går vel :-)

0

Del dette indlæg

Hvis sløret lå helt glat oven på hovedet i kirken, kunne du tage det af bag efter. Mit lå glat (se beretning) og tror det kunne fungere fint med den frisure.

Dvs kammen måske skal af og det skal sættes med nåle

0

Del dette indlæg

Synes helt sikkert at frisuren kommer bedst til sin ret, uden slør. Men jeg har det samme som dig med de bare skuldre. Derfor laver min H2B's moster sådan en her til mig, der kommer til at dække skuldrene når jeg tager sløret af (hvis jeg da skal have et :lol: )

swcoie.jpg

Kan findes her, hvis det er interessant :biggrin:

0

Del dette indlæg

Synes helt sikkert at frisuren kommer bedst til sin ret, uden slør. Men jeg har det samme som dig med de bare skuldre. Derfor laver min H2B's moster sådan en her til mig, der kommer til at dække skuldrene når jeg tager sløret af (hvis jeg da skal have et :lol: )

swcoie.jpg

Kan findes her, hvis det er interessant :biggrin:

Hvor er den flot!

Den ide er hermed stjålet.... måske med en anden type broche (tænker noget med blåt)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer