lykkelig89

Søger andre plus Size brude (Jylland)

53 indlæg i dette emne

Annonce ♥

SMUK kjole og sørme da en god pris, 1000 kr ?? :o eller ser jeg forkert ??

Spændt på at høre om dit besøg i Humlum, synes de er super søde derude !! godt nok længe til jeg igen skal have min kjole på :unsure:

Du får lige billeder af min kjole jeg har købt i Humlum :a1221::c166:

post-50030-0-47127200-1332858011.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været på Kjolegården i Tørring én gang for at købe en gallakjole og jeg fik en elendig behandling. De ignorerede nærmest én totalt og da vi endelig blev bemærket, så var det mest fordi at vi var i vejen, da vi havde min lille baby med, som sad i sin lille autostol og sov. De havde én model kjole til piger str. + 50 i 3 forskellige farver og dén model er totalt uegnet til en kraftig pige, og sidder elendigt. Så dér tager jeg ALDRIG hen igen!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SMUK kjole og sørme da en god pris, 1000 kr ?? :o eller ser jeg forkert ??

Spændt på at høre om dit besøg i Humlum, synes de er super søde derude !! godt nok længe til jeg igen skal have min kjole på :unsure:

Du får lige billeder af min kjole jeg har købt i Humlum :a1221::c166:

Nej nej 1000 kr

0

Del dette indlæg

Jeg har lige fundet kjolen!!!!!!!!

den bliver syet efter mine mål og jeg fik fantastisk behandling i Milan i Odense... kunne selv komme med billeder af dele af kjoler jeg gerne ville have, i ved: jeg kan godt li udskæringen på den her og bunden på den her. men der skal være den slags perler i osv...... da jeg havde fremlagt alle mine krav regnede pigen sig sammen til en pris der hed 5900 så incl slør, bolero (der også bliver syet efter mine mål) kommer jeg af med 7500 kr.... FANTASTISK

Kommer selv fra Silkeborg men det var turen til Fyn værd.

Er der nogle af jer der kan hjælpe mig med info om lingeri i store str her i Jylland?

0

Del dette indlæg

TILLYKKE med kjolen - vi skal se billeder!!! Ej, hvor lyder det som et skønt sted - dér kunne jeg godt finde på at tage hen.

Mht. lingeri, så ligger der en god butik i Randers, hvor jeg har købt mit: http://www.big-beauty.dk/ - ejeren er selv en stor pige, så hun er bare superforstående og hjælpsom :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så¨vil jeg glæde mig til september :wink:

Jeg har været der én gang og hun har en del forskelligt i butikken .... jeg kan ikke lige huske, hvor meget.... men hun har tingene på lager - hun skulle i hvert fald ikke bestille noget hjem til mig. Jeg prøvede to corsager og de var superflotte begge to, så jeg købte den ene + selvsiddende strømper osv. og føler mig meget smuk, når jeg har det på.

Hun har kun store størrelser. Så man føler sig ikke som en flodhest, når man tramper rundt inde i prøverummet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Nå, de damer.... kære zillaer.... er nødt til at skrive og tænker at jeg gør det i denne tråd, for så er der sikkert nogle andre piger, i samme situation som mig, der læser den - og jeg véd, at I forstår.... og jeg har brug for jeres opbakning!!

Jeg er gået i gang med kampen mod kiloene - igen... Og NU skal det være!!! Jeg har været dygtig den sidste måneds tid, anskaffet motionscykel og stepmaskine, spist sundere og har smidt 3 kilo. Men nu står det stille, så jeg har kastet mig over den onde og frygtede: KÅLSUPPEKUREN!!!! Jeg regner med at bruge den som en kickstart og derefter begynde hos de danske vægtkonsulenter - det har jeg tidligere været rigtig glad for og jeg ved, at det kan fungere fint for mig :) Jeg er på 1. dag i kålsuppekuren og har ikke snydt (indtil videre) og jeg er stolt af mig selv - Jeg har spist suppe, frisk frugt og drukket vand, dygtig pige :7himmel: (det var det nærmeste jeg kunne komme en engel)

meeen.... køleskabet trækker og jeg har bare rygrad som en regnorm!!! Ih, de damer, bed om motivation!!

Og er der i øvrigt nogen som kunne tænke sig at følges ad til vægtkonsulenterne? Det er lidt rarere at være et par stykker, der kan følges. Jeg bor mellem Vejle/Give i det midtjyske.

0

Del dette indlæg

Nå, de damer.... kære zillaer.... er nødt til at skrive og tænker at jeg gør det i denne tråd, for så er der sikkert nogle andre piger, i samme situation som mig, der læser den - og jeg véd, at I forstår.... og jeg har brug for jeres opbakning!!

Jeg er gået i gang med kampen mod kiloene - igen... Og NU skal det være!!! Jeg har været dygtig den sidste måneds tid, anskaffet motionscykel og stepmaskine, spist sundere og har smidt 3 kilo. Men nu står det stille, så jeg har kastet mig over den onde og frygtede: KÅLSUPPEKUREN!!!! Jeg regner med at bruge den som en kickstart og derefter begynde hos de danske vægtkonsulenter - det har jeg tidligere været rigtig glad for og jeg ved, at det kan fungere fint for mig :) Jeg er på 1. dag i kålsuppekuren og har ikke snydt (indtil videre) og jeg er stolt af mig selv - Jeg har spist suppe, frisk frugt og drukket vand, dygtig pige :7himmel: (det var det nærmeste jeg kunne komme en engel)

meeen.... køleskabet trækker og jeg har bare rygrad som en regnorm!!! Ih, de damer, bed om motivation!!

Og er der i øvrigt nogen som kunne tænke sig at følges ad til vægtkonsulenterne? Det er lidt rarere at være et par stykker, der kan følges. Jeg bor mellem Vejle/Give i det midtjyske.

Kære Brumle01

Super godt gået, at du har taget beslutningen om at gå i gang. Starter selv på den der lede, ondskabsfulde suppekur på fredag (venter, da vi skal til barnedåb på torsdag og jeg GIDER ikke sidde og skal forklare, hvorfor jeg ikke spiser det samme som de andre).

Er godt råd mht. suppekuren er at variere den lidt ved at blende en del af suppen og tynde den op med lidt vand. Det har jeg gjort med stor fornøjelse. Så får den en lidt federe konsistens og jeg synes, at man bliver mere mæt af den...

Mht. rygraden, så kender jeg det ALT for godt. VÆK FRA DET KØLESKAB, DU!!! :shooter: Så gør jeg det samme!! Har du ikke et menneske i din nærhed, som du både stoler på, men som du også gerne vil imponere? Jeg har sommetider (ved en af de utallige slankekure jeg har været på) brugt en af mine nære som coach. Det skal være en, som du ikke vil lide nederlag overfor, men også en, du ikke føler dig som en elefant i forhold til (taler af egen erfaring).

Ærgeligt, at du ikke bor i nordjylland - så kunne vi sagtens følges...

Nå, men under alle omstændigheder - jeg HÅÅÅÅBER du holder kuren for du bliver SÅ glad for det, når du er færdig.

Mange kram, tanker og kærlige skub

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære bjørnetæmmer.

TAK for dit kærlige spark :wink: Jeg har overvundet mig selv indtil videre :thumbsupsmileyanim: og holdt mig til suppen og frugt. Stod og kogte igår og lavede også hjemmelavet juice af 4 kg. appelsiner!! Så står det på køl og er lækkert frisk - så falder man ikke lige i en kold cola i stedet.

Jeg har også blendet suppe denne gang og synes faktisk at den smager udmærket, men jeg er bare generelt ikke til suppe, så det bliver nok en rimelig lang uge. :td: Jeg har dog lavet frisk frugtsalat idag og regner med at bage nogle grøntsager imorgen, så det bliver "et rigtigt måltid" og ikke bare sidde og gnaske en gulerod, mens de andre spiser aftensmad. Jeg tror det hjælper lidt, at jeg gør mig umage med at lave dét, jeg må få, så det bliver mere spændende og lækkert :smiley-eatdrink026:

Jeg har en god veninde, som også gerne vil tabe sig meget - hun vil bare gerne gøre det over længere tid, og har ikke lyst til at følge konsulenterne - føler sig for presset af det, tror jeg - men hende har jeg snakket meget med den sidste måneds tid og vi kan heldigvis støtte hinanden.

Ja, det kunne da være rart at kunne følges ad - men så må vi jo sparke lidt til hinanden herinde i stedet for :sm:

Knus fra Brumle

0

Del dette indlæg

Panayotis har også store størrelser..

Jeg er selv en stor pige, og bruger en str. 48. Fandt min kjole i Panayotis, Vejle

Den fremhæver mine former, som jeg egentlig ikke troede at jeg havde..

523363_10150725608338324_650353323_9351711_986930162_n.jpg

Smuk SMUK SMUK!! :cheerleader3:Det er lige præcis hvad du er

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender en, der har været i Panayotis og de har BESTEMT mange flotte kjoler - også til større piger. Hende jeg kender prøvede vist omkring 5-6 forskellige kjoler, der alle var smukke og hun er str. 46. Hvordan de er i forhold til andre størrelser ved jeg desværre ikke.

0

Del dette indlæg

Du ser bare superflot ud!!! Og smuk kjole!!!

Er Panayotis god til store piger, for jeg har nemlig hørt om én, som fik en forfærdelig behandling derinde, fordi hun var en stor pige...?!

Synes bestem ikke, at de er uhøflige derinde..

Min svigermoder og jeg, var så ivrige efter at se på kjoler, at vi spontant tog ind for at prøve kjoler. Det viste sig så, at man rent faktisk skulle bestille tid, til sådan noget :fløjt: (Hvor skulle vi vide det fra, når ingen af os har været gift før :unsure: )

- Nå, vi kom ind, og de havde nu tid til os alligevel :7himmel:

Min svigermoder fik kaffe og chokolade, mens jeg blev behandlet som en PRINSESSE derinde!

Vi snakkede om hvad jeg godt kunne lide, og hvad mine drømme egentlig var om kjolen.. Sjovt nok, så var det lige præcis det modsatte som jeg faldt for :bunny_4:

De havde et helt skab, med + størrelser.. Hun fremviste godt nok mange kjoler, som både var for store (Dejligt tænker man) og for små..

Men der var INGEN, og jeg mener virkelig INGEN ubehagelig feelings derinde..

Ikke nok med, at de tog imod os med åbne arme, selvom vi ikke havde bestilt tid, så er de så fleksible, at man kan afdrage på kjolen, hvis man har lyst til det..

Alt i alt, en SUPER FED oplevelse derinde. Kan kun anbefales.

Kan slet slet ikke forestille mig, hvordan hun har kunne få en forfærdelig behandling derinde, pga. hendes størrelse?? :o (Dem jeg mødte var så søde og imødekommende)

0

Del dette indlæg

Jeg kender en, der har været i Panayotis og de har BESTEMT mange flotte kjoler - også til større piger. Hende jeg kender prøvede vist omkring 5-6 forskellige kjoler, der alle var smukke og hun er str. 46. Hvordan de er i forhold til andre størrelser ved jeg desværre ikke.

Det har de nemlig. Jeg følte mig ikke som "den store hval" fordi at de ikke havde kjoler i min størrelse..

De har til ALLE!!! :bunny_4:

Om man er lille og tyk, høj og tyk, eller bare tyk eller tynd.. Så vil jeg mene, at de har et rigtig stort udvalg af kjoler til alle..

Jeg, som er en str. 48, prøvede også de 5-6 kjoler.. Så føler man sig altså ikke som en hval mere, netop fordi, at der er noget at vælge imellem :b223:

0

Del dette indlæg

Ej, hvor dejligt at høre. Så tror jeg at jeg vil vove mig derind alligevel... det er også nogen år siden, at jeg hørte det andet. Har så tit gået forbi deres butik og kigget forelsket derind, for de har jo altid supersmukke kjoler i vinduet....men jeg har altid tænkt "det bliver aldrig mig!"

0

Del dette indlæg

Ej, hvor dejligt at høre. Så tror jeg at jeg vil vove mig derind alligevel... det er også nogen år siden, at jeg hørte det andet. Har så tit gået forbi deres butik og kigget forelsket derind, for de har jo altid supersmukke kjoler i vinduet....men jeg har altid tænkt "det bliver aldrig mig!"

Synes jeg du skal gøre.. Men husk lige, at bestille tid til kjoleprøvning :fløjt:

Den tanke havde jeg også.. Men jeg kan love dig for, at du får tanken "JEG VIL GIIIFTEESS NUUUUUUU, LIIIGE NUUUU" :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer