ninam

Farverne: Hvid, Grøn og lyserød? Har virkelig brug for hjælp !

4 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har gyldne og støvede grønne nuancer. Vi har taget udgangspunkt i lokalernes farver. Invitationer og bordkort er i samme type papir, og er guldfarvet med guld pynt. På invitationerne er der krystaller i gyldne og rønne nuancer. Bordpynten er sommerfugle i samme nuancer, vi var heldige at finde nogle der er lavet af fjer i lige netop de nuancer samt gyldne swarovskrystaller til bordene også. Brudepigens kjole bliver i de farver, men om det bliver en gylden eller en støvet grøn ved vi ikke endnu. Båndet om brudebuketten bliver samme nuance som brudepigens kjole. Her er et billede af det ene lokale.. her skal vi spise middagen og danse senere.

Frederiksmindesal-012592.jpg

0

Del dette indlæg

Vores farvetema er det samme bortset fra at det grønne og lyserøde, i stedet for støvede, er helt sarte og lyse. Det bliver næsten hvidt i hvidt, og kun meget få ting bliver med farve på. (Jeg overvejede på et tidspunkt at det skulle være skrig-pink og pang-grøn, men tænkte at det ville blive lidt for meget til det lokale vi skal være i) Vi har hvide lys, servietter og duge, så det eneste der giver farve vil være blomsterne (sart lyserøde), nogle lyserøde papirsblomster med lysegrønne blade på væggene, nogle karton-cirkler i begge farver (til hilsner fra gæsterne), som kommer til at hænge rundt omkring og tilsidst, båndene på bordkort og favourposer.

0

Del dette indlæg

Hej.. :)

Vi har valgt brun og elfenben... Jeg er helt vild med farven brun, min mand kunne slet ikke se det, indtil vi kom igang med at lave pynt osv. Dugen blir brun. Er meget spændt på resultatet... Jeg har ikke før været til fest med en brun dug..

Jeg serverer til bryllupper osv. Og når bruden ikke er helt hvid synes jeg hun kommer til at virke "beskidt" når der er hvid dug på. Så derfor mørk dug... :) Og så fordi brun og lyse farver er mega romantisk.. :)

Lækkert billede af stedet hvor jeres dag skal holdes.. Mega flot..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer