Røde

Frisør og makeup i Esbjerg?

6 indlæg i dette emne

Jeg har egentlig en halv aftale med min nabo som er frisør, og højgravid.. Kan ikke lige se hvornår vi skal nå prøveopsætning før lige før, for tror nok hun er på barsel nu :blink: Og hvad nu hvis vi ikke kan finde en løsning jeg bliver tilfreds med og det er lige før... Så nu tænker jeg at jeg gerne vil høre efter anbefalinger af frisør, stylist og egentlig også makeup.. Måske ligger jeg det selv, men pyha.. vil gerne have så meget som muligt over på andre skuldre..

Anbefaling af frisør, stylist, makeup i Esbjerg, Bramming eller Varde?? Anyone ? Kom gerne med fotos :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal ha sat hår og lagt makeup inde ved Lulu I Art of hair i torvegade, hun er super dygtig og man kommer ikke ud af døren før håret sidder perfekt :)

Har desværre ikke noget billeder derfra .

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1334827924' post='1226729]

Jeg skal ha sat hår og lagt makeup inde ved Lulu I Art of hair i torvegade, hun er super dygtig og man kommer ikke ud af døren før håret sidder perfekt :)

Oki, hvad koster det egentlig?? Men du har jo SNART billeder derfra!!! :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Deluxx hair i Gjesing i Esbjerg er rigtigt gode.

det er min egen frisør, hun er rigtigt omhyggelig og pertentlig med sin klipning og farvning, og hun er kreativ. Jeg ved, de gerne sætter brudehår, og jeg ved de kan lægge make-up også. Priserne er ikke dyre. Gülhan var mit første valg til håropsætning og make-up indtil festen flyttede 1½ times kørsel nord på...

0

Del dette indlæg

[quote name=Andrup pigen :))' timestamp='1334827924' post='1226729]

Oki, hvad koster det egentlig?? Men du har jo SNART billeder derfra!!! :c166:

Nop, det er ikke længe til, kan osse lige så stille begynde at mærke det i maven nu :loveshower:

Jeg ved endelig ikke hvad det koster, for jeg for det betaler mine søde forælder :) men jeg fik sat hår dernede til min brors bryllup og det gav jeg 500 kr for, og det var bare så flot :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer