Guest Ranita

taske-holde-dimsedut

11 indlæg i dette emne

Købte denne taske-holde-dimsedut på ebay - og synes faktisk den er rigtig sød og i stil med resten af mit brudeudstyr - også kostet den kun 45kr :)

Bare et tips til andre brude som vil slippe for at have brudetasken liggende på bordet under middagen ;) Denne dimsedutten ligges på bordet, den har en indebygget krog som man trækker ned over bordkanten, også hænger man tasken på krogen - så har man sine need to have ved hånden PLUS fin bling bling :)

Mange farver og valgmuligheder - søg på purse holder :)

post-57417-0-56560300-1335874343.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Købte denne taske-holde-dimsedut på ebay - og synes faktisk den er rigtig sød og i stil med resten af mit brudeudstyr - også kostet den kun 45kr :)

Bare et tips til andre brude som vil slippe for at have brudetasken liggende på bordet under middagen ;) Denne dimsedutten ligges på bordet, den har en indebygget krog som man trækker ned over bordkanten, også hænger man tasken på krogen - så har man sine need to have ved hånden PLUS fin bling bling :)

Mange farver og valgmuligheder - søg på purse holder :)

Jeg havde købt en til mig og min veninde til mit bryllup - de blev købt på Ebay til omkring 25kr stykket... :) Meget smart...

Fandt dem idag på eBay til 17,5 kr incl fragt

Smider I ikke lige Jeres links ind her???

Så er jeg selv fri for at lede og bruge mit alt for ringe engelsk.... :)

0

Del dette indlæg

Er på fra mobilen men her er et link til der hvor jeg ledte håber det virker. Købte dem til 2.99$

http://shop.mobileweb.ebay.com/searchresults;PdsSession=0c1e1f5d1370a5abe8d59555ffe5574c?kw=Purse+hanger&x=0&y=0&cmd=SKW

Redigeret af dittemuzz
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer