Line_J

Menuholder

5 indlæg i dette emne

Jeg søger sådan nogle menuholdere (ligesom dem der står på de "pæne" restauranter. Jeg købte engang en for 10 kr, i netto, men det var kun noget de havde den uge.Er der nogen der ved hvor jeg kan købe dem (har set dem i metro, men var meget meget dyre...) På forhånd takLine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej LineJeg er lidt usikker på hvilke menu holdere du hentyder til. :loveboard: Dem jeg lige kommer i tanke om, som der er på mange restauranter, er de der i messing- eller sølvfarve som står på en lille rund fod med en stang op der så holdes menuen i nærmest en ramme er det dem??? (Meget svær at beskrive håber du kan følge mig) Næste spg. hvis det er dem er det så de rimelig store som man eventuelt kan have stående 1 stk. pr. bord / eller er det dem der er helt små i samme form, men som du kan have stående ud fra hver person, som du eftersøger??Hilsen Camilla P

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg ved de har dem hos Bent Brandt, hvor de har varenummer:

30917320 Menuholder A6 str. med tavle i messing

30917325 Menuholder A6 str. med tavle i chrom.

Jeg har ikke kunne finde priserne, men du kunne jo ringe og høre. Det eneste, er at du skal være momsregistreret for at handle der, men hvis ikke du kender nogen, så finder vi også ud af det hvis det er. Jeg har ihvertfald mulighed for at handle der.

Du kan se dem på nettet her.

Søg på de varenumre jeg har givet dig.

Hvis de ikke er alt for urimelige i pris, så smid mig en pm, så kan jeg handle dem for dig.

Knus Trisse :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer