Guest StinneGH

Erfaring med oasis?

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen....

Jeg skal selv lave dekorationerne til brylluppet og har nogle fade/ skåle jeg vil lave blomsteropsatser i... Har tænkt mig at købe oasis så jeg kan få det til at stå fast og "fylde" lidt mere... men hvordan gør man med vand til sine blomster. Er det ok at lave dekorationerne fredag aften og så lade dem stå til lørdag uden at de hænger helt...? skal man ligge vand ned i skålene eller hvordan?.... Er faktisk bare ret meget på bar bund :huh:

:a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du ligger din oasis i vand også skal den ligge og trække så meget ´vand som den kan, så kan du putte dine blomster i den

og derfra vuder om der skal noget mere vand ved den..........det er sådan jeg plejer at gøre :)

Og ja du kan godt lave dem om fredagen :wink:

Redigeret af Andrup pigen :))
0

Del dette indlæg

Du putter oasisen i en balje vand (husk det skal være våd oasis, den er grøn.. man kan osse få oasis til tørret blomster) oasisen skal selv synke til bunds, du må ikke presse den ned.. det tager ikke så lang tid.

Du kan sagtens lave dekorationerne om fredagen, der er dog nogle blomster der ikke er så gode til at drikke vand fra oasis, men de fleste almindelige blomster har ikke noget problem med det..

husk at gi godt med vand fredag aften så ikke oasisen tørre..

God fornøjelse med det... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer