kilickaya88

Så røg brudepige nr. 1!

10 indlæg i dette emne

Ja.. som overskriften siger, så røg brudepige nr. 1 ud.. - Hende jeg tidligere havde nævn i en anden tråd, som ikke var der for mig, når jeg mest havde brug for hende..

Derfor vil jeg lige dele min "lykke" herinde :)

- Hun var min bedste veninde!! Men efter alt det med min operation i knæet, har vist mig, at jeg ikke har brug for hende i mit liv.

Trods hun var min bedste veninde, er jeg LYKKELIG over, at hun er ude af mit liv.. Er det underligt, at tænke sådan??

Jeg som har store problemer med at skille mig af med folk i mit liv, fordi jeg er "bange" for at miste og ikke mindst fordi at jeg har et stort problem med at være konfliktsky, gjorde et STORT skridt i går..

Jeg er stolt over mig selv. Stolt over, at jeg havde konfronteret hende med de ting jeg havde gået og irriteret mig over.

Hun var overrasket over mit "skuespil", men hun kendte godt til mit problem..

Følelsen af at have kontrol over sit "liv" er fantastisk!! - Så hvis der sidder nogen, i lidt af den samme situation, så kan jeg KUN opfordre folk til at få taget hul på sagen.. Her tænker jeg, hvis JEG kan, kan andre også! - Netop fordi, at mit konfliktsky problem har været enormt stort.. Så stort, at der måtte komme en psykolog ind i billedet.. - Ja! det er skiiide nemt at sige det, end at gøre det. Trust me, I KNOW!!

Så nu har jeg allieret mig med en anden veninde som brudepige, som også skal giftes, dog i år..

Jeg føler virkelig, at jeg har fået mit liv "tilbage"??? Hund fyldte meget. Jeg følte, at jeg var hendes slave, kunne ikke sige nej til hende.. Selvom hun sjældent gjorde noget for mig!! Jeg har simpelthen været BLIND!!!

sikke en lettelse!! - Har simpelthen bare været oppe at køre i dag, over dette. Intet har kunne slå min dag i stykker, selv nu sidder jeg med det bredeste smil .. Åhh..

Så nu er jeg tilbage med at være aktiv i ALLE de planlægninger der skal til, før den store dag!

Redigeret af kilickaya88
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først skal du have sådan en :bearhug: Og så

Tillykke. :loveshower: Det lyder hård og når man ikke selv har været i situationen måske også lidt mærklig (been there, done it too). MEN det er godt at får styre over sit egn liv igen. Igen tillykke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først skal du have sådan en :bearhug: Og så

Tillykke. :loveshower: Det lyder hård og når man ikke selv har været i situationen måske også lidt mærklig (been there, done it too). MEN det er godt at får styre over sit egn liv igen. Igen tillykke

Mange tak :D

- Ja, hvis man ikke har været i situationen eller ikke kender til den, lyder det meget mærkeligt! - Selv jeg, som sidder i situationen synes at det er latterligt, at man kan ha dette problem??? :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først en krammer... og så råber jeg helt vildt højt... hvor er du stærk og tro mod dig selv... hurra hvor er du sej og du skal virkelig være stolt af dig selv... Jeg synes det er godt du fik sagt fra og sagt farvel til hende.. Sådan en veninde har du hverken behov for eller fortjent! Hun lyder til at have været en energivampyr.... Og tænk på al det ekstra energi du nu får ved at være fri for hende og fri for at du skal gøre det hele og hun bare tager og tager og du giver og giver.... det er slut nu,....

DU ER SEJ OG STÆRK :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg tror der er mange der har været der hvor du har været.. Jeg har ihvertfald og hvor er det vidunderligt de piger ikke længere er en del af mit liv og ikke længere nyder godt af mit gode hjerte :lol:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Først en krammer... og så råber jeg helt vildt højt... hvor er du stærk og tro mod dig selv... hurra hvor er du sej og du skal virkelig være stolt af dig selv... Jeg synes det er godt du fik sagt fra og sagt farvel til hende.. Sådan en veninde har du hverken behov for eller fortjent! Hun lyder til at have været en energivampyr.... Og tænk på al det ekstra energi du nu får ved at være fri for hende og fri for at du skal gøre det hele og hun bare tager og tager og du giver og giver.... det er slut nu,....

DU ER SEJ OG STÆRK :cheerleader3:

MANGE TAK!!! Du kan tro, at jeg er MEGGAAAA stolt!! Sikke en følelse :balloon: :balloon:

Ja, hun var en der sugede ALLLLLLLTT min energi ud, da hun havde brug for MEGET støtte, meget opbakning!! - Kan godt lide at være der for veninderne, men de skal sætme også kunne give noget igen..

H2B er fuldstændig overrasket over at se mig sådan her! De viser mig også bare, hvor meget jeg har været hendes slave, som jeg kalder det :sm:

Og jeg tror der er mange der har været der hvor du har været.. Jeg har ihvertfald og hvor er det vidunderligt de piger ikke længere er en del af mit liv og ikke længere nyder godt af mit gode hjerte :lol:

Jeg forstår dig 100%!! - Har det på samme måde :cheerleader3: :cheerleader3: :bunny_4: :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh, hvad, mega spam af smileys dér, Brudenolga!

Kilickaya - sikke en lettelse det må være at få taget den beslutning, godt gået :)

Glæder mig altså meget til at følge med i din planlægning, jeg synes at kombinationen mellem et dansk og tyrkisk bryllup lyder så spændende!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, sikken en sej beslutning!!! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykke med at du var i stand til at sige fra og give dig selv plads! :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er altid svært at sige fra og skære mennesker ud af sit liv, men desværre kan det ind imellem være nødvendigt - nogle mennesker suger bare frygtelig meget energi og tynger én ned, så man slet ikke kan magte noget længere. Det er SÅ STÆRKT at du har kunnet gennemføre processen og fået sagt fra! :balloons: :balloons: :balloons: Mange tillykker og hurraer herfra :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer