MariaSchmidt

Skørter fra eBay...

1 indlæg i dette emne

Hola!

Jeg sidder lige og kigger på skørter på eBay. Har en veninde, der pludselig har fundet ud af, at hun gerne vil giftes .... og jeg nævnte muligheden for et farvet skørt istedet for en farvet kjole, som hun ellers var hooked på .... og hun er helt solgt, haha.

Da jeg også ha leget med ideen selv, så har jeg siddet og kigget på skørter på eBay, der kan farves! Har læst mig til, at polyester ikke kan farves, så skal ha fat i noget andet.

Det jeg tænkte på .... har fundet eet bla HER - omkring 150 kr incl fragt .... spgm er self .... er det noget værre lorte tyl ? Det skal jo helst ikke være sten-hårdt!

Nogen af alle jer, der bestiller kjole i Kina el har bestilt skørter over eBay ... kan jeg få lidt guidence her og evt. nogen, der har gode erfaringer fra en sælger el lign ? :) Det skal helst ikke koste alverdens, da det mest skal bruges som en slags gimmick. Har læst Lene T's guide med snoren osv .... tror dog måske, at vi leder mere efter skørt løsningen, hvor man så selv farver :)

PS: Har siddet og gloet gamle tråde igennem, men de link der ligger er super gamle :( Jeg vil bare ha et blødt tylskørt, der ikke fylder alt for meget ..... :boohoo: .... og som ikke koster 500 kr!

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer