tineuc86

Quiz til polterabend?

6 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne mennesker

Jeg skal snart til polterabend her d. 17. maj ved min søster... jeg derfor fulgt lidt med herinde omkring gode idéer.

Vi er kommet på den idé, at vi skal tage et billede eller en genstand med, som fortæller en god historie om min søster, hvilket jeg synses er en god og personlig oplevelse for hende. Jeg kunne dog godt tænke mig at lave noget specielt til hende, da hun jo er min søster :)

Jeg er desværre ikke særlig kreativ. Dog har jeg læst herinde, at der var nogen, der havde arrangeret en quiz, hvor de fik gommen til at svare på nogen spørgsmål, som bruden så skulle gætte til polterabend. Er der nogen der skulle være i besiddelse af sådan en quiz og gerne vil udlevere spørgsmålene? :))

Glæder mig til at høre fra jer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev "udsat" for sådan en quiz til min polterabend og det var bare SÅÅÅÅÅÅ fedt :biggrin: Der var i alt 12 spørgsmål, som min kommende mand så havde besvaret inden jeg. Hvis jeg svarede 8 ud af 12 rigtige vandt jeg en gave.. ellers fik min mand gaven!

Jeg er ikke sikker på, at jeg kan huske alle spørgsmålene, men her kommer i hvert fald lidt:

- Da x var barn; Hvad drømte han så om at blive, når han blev stor?

- Hvad faldt x for ved dig?

- Hvad er det mærkeligste x har spist?

- Hvilken egenskab synes x bedst om ved dig?

- Hvad ville x gøre, hvis han vandt 1 million?

- X's mest pinlige kys og med hvem?

- Hvornår blev x forelsket i dig?

0

Del dette indlæg

Min veninde har lige været til bryllup, hvor brudeparret skulle stå ryg mod ryg og så blev de spurgt om mange forskellige ting fx hvem der er bedst til at køre bil, hvem der bestemmer mest, hvem der bruger flest penge, osv osv og den af de 2 de mener der gør det eller det andet, skal række armen i vejret. Det var ikke alt de var enige om -HAHA- Ved ikke om det er noget du kan bruge? Måske hvis de har PA på samme dag og skal mødes

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer