Signe&Jesper

Håndtaske sølv

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså min har kun kostes 133, og det er den øverste....

Nu bliver jeg lidt nysgerrig for synes at den første er super fin! Har du et link eller en fysisk butik hvor du har fundet den? Alternativt kan jeg se at du skal giftes lige om lidt - måske kunne du være interesseret i at sælge den bagefter?

0

Del dette indlæg

Jeg det er lige om lidt vi skal giftes, men har nu tænkt mig at beholde den. Tror min svigerinde ville blive ked af det hvis jeg sælger den, hun regner vist med hun skal låne den når hun skal giftes med min lillebror engang :a1221:

Men vupti her er link til ebay... http://www.ebay.co.uk/itm/BNWT-CRYSTAL-DIAMANTE-WEDDING-EVENING-CLUTCH-BAG-WOW-/300633291511?pt=UK_Women_s_Handbags&var=&hash=item45ff23faf7

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå - den er også super fin. Faktisk har jeg netop bestilt en selv - tak for linket :) Håber bare at den ikke er alt for grå når den kommer men det er altid svært at vurdere ud fra billederne. Selvfølgelig også et kæmpe STORT tillykke med brylluppet på lørdag - det er jo lige om snart :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo svært at sige, for jeg vil sige den er lys grå/sølv. Men det er jo simpelthen så svært... Tænker om jeg har noget gråt som alle har jeg kan fotografere den sammen med.

Hvis du f.eks har en viasatboks så kunne jeg fotografere clutchen ved siden af den, så kunne du se forskellen!!!! smid mig en sms hvis det er 20960554, så kan jeg sende en mms....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer