Marialøve

Uhhhhhh! Tid til kjoleprøvning

21 indlæg i dette emne

Så skete det!!! :tunge: :tunge:

Jeg fik endelig taget mig sammen til at bestille tid til kjoleprøvning... :c166: Så på næste lørdag sker det!!!

Kan stadig mærke at det er meget grænseoverskridende men nu er det gjort og jeg glæder mig nok også lidt!!! :rolleyes:

Synes bare brylluppet bliver meget virkelig lige pludseligt, når jeg skal prøve kjole, nu er det ikke bare noget vi "leger" mere.. :a1221:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor godt! Ja der er ingen tvivl om, at brylluppet får en anden dimension, når man skal ud og prøve kjoler! Man "leger" ikke bare - den er god nok :wink: Jeg vil glæde mig til at se billeder :cheerleader3: Og husk nu at tage kamera med! :wink:

0

Del dette indlæg

Ååhhh kjoleprøvning er det bedste!!!

Har lige haft en artikel på min blog omkring gode råd til kjoleptøvninger www.toomuchtulle.dk kan være det kan bruges til noget :)

God fornøjelse, er sikker på det bliver en dejlig dag og er liiiidt misundelig over ikke st skulle afsted igen haha

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver sikkert en skøn dag men lige nu er dagen forbundet med mere angst end glæde.. Troede ikke det ville være så angstprovokerende for mig at skulle finde en kjole... Men jeg glæder faktisk slet ikke.

Er simpelthen så bange for dårlig service, ingen kjoler i min str, jeg ligner en rullepølse i alle kjoler osv osv..

På den anden side kan man sige at jeg næsten kun kan blive positivt overrasket..

@Mette: har været nede og kigge, dejligt med lidt gode råd (om alt).. Har nemlig tyv stjålet din pocket invitation skabelon..

0

Del dette indlæg

Jamen jeg er da glad for, at jeg har kunnet give dig et kærligt spark :wink: Det er virkelig en stor oplevelse og lov mig ikke at lade dig slå ud, hvis der ikke er bingo første gang :) Den er derude - kjolen altså! :)

0

Del dette indlæg

Spændende spændende, håber det bliver en positiv oplevelse :)

Det håber jeg også, prøver også ihærdigt at holde min såkaldte kur og blev da lidt positiv da vægten var røget 1 kilo ned... :cheerleader3: Håber på bare et halvt mere inden lørdag.. og så har jeg heldigvis min skønne brudepige med mig og hun er god til at opmuntre mig samtidig med at hun er 100% ærlig..

Men stadig lidt angstprovokerende..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det håber jeg også, prøver også ihærdigt at holde min såkaldte kur og blev da lidt positiv da vægten var røget 1 kilo ned... :cheerleader3: Håber på bare et halvt mere inden lørdag.. og så har jeg heldigvis min skønne brudepige med mig og hun er god til at opmuntre mig samtidig med at hun er 100% ærlig..

Det kan jeg godt forstå. Bare du får en god ekspedient, så er jeg sikker på, at du får en skøn oplevelse! Alt held og lykke herfra :)

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå. Bare du får en god ekspedient, så er jeg sikker på, at du får en skøn oplevelse! Alt held og lykke herfra :)

Tak!! Og ja, tror også det hele kommer an på ekspedienten... Så satser på at jeg får en af de gode... Skal nok komme med updates!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihhhhhh, havde da bare den bedste oplevelse i lørdags.. :loveshower::cheerleader3::loveflag:

Jeg skulle jo til kjoleprøvning hos Nicolai og var bare så nervøs, men al min frygt blev gjort til skamme.. Jeg fik den sødeste betjening og prøvede da mindst 12 kjoler.. Må sige at jeg giver jer andre ret, der er GODE kjoler og der er DÅRLIGE kjoler... :blink: :blink: Og man er ikke tvivl om hvilke kjoler der hører under de to kategorier :lol:

Nå, men den sidste kjole jeg fik på var bare rigtig flot og gjorde virkelig noget godt for min figur (str.44) og så giver damen mig da lige et slør på........ Og så hylede jeg.. :boohoo: :boohoo: og så hylede min mor og min veninde... Så var jeg jo ret sikker på at det var den rigtige kjole...

Så nu med at jeg rent faktisk har købt en bryllupskjole :c166: :c166:

Og jeg følte mig for en gang skyld skide smuk!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Så fantastisk oplevelse og tak for alle jeres gode råd inden...

1

Del dette indlæg

Ihhhhhh, havde da bare den bedste oplevelse i lørdags.. :loveshower::cheerleader3::loveflag:

Jeg skulle jo til kjoleprøvning hos Nicolai og var bare så nervøs, men al min frygt blev gjort til skamme.. Jeg fik den sødeste betjening og prøvede da mindst 12 kjoler.. Må sige at jeg giver jer andre ret, der er GODE kjoler og der er DÅRLIGE kjoler... :blink: :blink: Og man er ikke tvivl om hvilke kjoler der hører under de to kategorier :lol:

Nå, men den sidste kjole jeg fik på var bare rigtig flot og gjorde virkelig noget godt for min figur (str.44) og så giver damen mig da lige et slør på........ Og så hylede jeg.. :boohoo: :boohoo: og så hylede min mor og min veninde... Så var jeg jo ret sikker på at det var den rigtige kjole...

Så nu med at jeg rent faktisk har købt en bryllupskjole :c166: :c166:

Og jeg følte mig for en gang skyld skide smuk!!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Så fantastisk oplevelse og tak for alle jeres gode råd inden...

Jeg elsker Nicolai... de er sååååå søde........ VI VIL SE KJOLEN :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh fantastisk, at du fandt kjolen!! Min er også købt inde i Nicolai og havde Mette, som ekspedient og hun var bare VILDT sød .... og var den eneste af ekspedienterne, der ikke fik mig til at føle mig tyk, da jeg er plus size.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer