kariann

Første udgave af invitationer

6 indlæg i dette emne

Men ja, jeg blev færdig med første prøve på invitationen. Der er godt nok lang tid til, at den skal udsendes, men jeg vil hellere have det klar. Vi har valgt rød som en gennemgående farve, og så råhvid og guld(damn jeg håber, at det sted vi vælger passer til de farver der er valgt, ellers må jeg på jagt igen :fløjt: )

Ideerne er taget lidt fra Mette Holms guides her på BK, men også fra andre invitationer jeg har sendt og selv lavet tidligere.

Det er meningene at den side til venstre, hvor der står praktiske informationer, bliver der vi udformer selve invitationen.

Ligeledes bliver det printet på noget råhvid materiale, om det bliver karton eller noget strukturet papir, må tiden vise.

Undskylder lige på forhånd for det dårlige kamera.

Kritik modtages gerne :wink:<p class="rounded clearfix" id="attach_wrap">

Vedhæftet billede

  • DSCN1481.jpg
  • DSCN1485.jpg
  • DSCN1486.jpg
  • DSCN1487.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes den ser rigtig fin ud :) Ville dog nok gøre noget mere ud af skriften indvendigt, det er lidt svært at se men den ser måske lidt "tom" ud?

Og synes det er en fin ide at lave dem i god tid hvis der alligevel er styr på det der skal stå i dem, for du vil sikkert sætte pris på det senere ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes den ser rigtig fin ud :) Ville dog nok gøre noget mere ud af skriften indvendigt, det er lidt svært at se men den ser måske lidt "tom" ud?

Og synes det er en fin ide at lave dem i god tid hvis der alligevel er styr på det der skal stå i dem, for du vil sikkert sætte pris på det senere ;)

Jeg regner med, at skriften bliver en smule større, og på noget andet papir. Så må vi lige se, hvad det bliver. (´Var det det, du mente med skriften?)

Men du har sat griller i hovedet på mig, kan jeg kun sige. Skal bare have overtalt H2B til de resten af dine fantastiske DIY projekter. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer