randioglars

Justin Alexander

20 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg var inde og prøve brudekjoler hos Nicolai brudekjoler i København, fordi der skulle være 70 %, jeg blev dog lidt skuffet, for da jeg kom frem viste det sig at det IKKE galdt korte brudekjoler... hmm så står man der med sin mor, to søstre og sin datter, med en lang næse.

Efterfølgende har jeg dog fundet en gammel model af Justin Alexanders kjole nr. 8465... den MÅ jeg bare have, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg er helt ny i det her brudehalløj... jeg bruger 44 i dansk størrelse, den må gerne være brugt, eller ny, det er ligemeget.

post-59284-0-45931600-1338722416.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal den være cremefarvet, som på billedet ..... eller skal den være i hvid ? Og det er måske lidt sent at kigge efter kjole, når der kun er 2 mdr til brylluppet ? :lol: haha

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig, så ville ringe rundt til alle de forskellige brudekjole forretninger, der findes, for at se, om de har een på lager. De kan ikke nå at få en kjole hjem på 1 1/2 måned .... lige gyldigt hvilken een, det er, så det skal være en forretning, der ligger inde med den i netop din str.

Der ligger en lang liste med forhandlere herinde på BK, så jeg ville tage dem fra en ende af.

Ift. at finde een brugt .... har ikke kunnet finde nogen brugt (hverken på dba, gulgratis el trendsales) i din str, desværre .... sidste mulighed er også at prøve at få een hjem fra USA fx .... men dunno om det kan nås .... ved heller ik, hvad nyprisen på den kjole er, men tror vi ligger på minimum 12.000 kr.

Men købte selv min kjole i Nicolai for et par mdr siden .... jeg ved da, at de har den derinde, men den var ikke i din str el ? Ellers er jeg da sikker på, at de gerne ville sælge dig "demo"-modellen

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal den være cremefarvet, som på billedet ..... eller skal den være i hvid ? Og det er måske lidt sent at kigge efter kjole, når der kun er 2 mdr til brylluppet ? :lol: haha

Altså vi fandt ud af at vi skulle giftes for en måned siden så det synes jeg da ikke er så sent, vi skal bare have et lille bitte bryllup med familien, så mere fuzz er der ikke over det

0

Del dette indlæg

Hvis jeg var dig, så ville ringe rundt til alle de forskellige brudekjole forretninger, der findes, for at se, om de har een på lager. De kan ikke nå at få en kjole hjem på 1 1/2 måned .... lige gyldigt hvilken een, det er, så det skal være en forretning, der ligger inde med den i netop din str.

Der ligger en lang liste med forhandlere herinde på BK, så jeg ville tage dem fra en ende af.

Ift. at finde een brugt .... har ikke kunnet finde nogen brugt (hverken på dba, gulgratis el trendsales) i din str, desværre .... sidste mulighed er også at prøve at få een hjem fra USA fx .... men dunno om det kan nås .... ved heller ik, hvad nyprisen på den kjole er, men tror vi ligger på minimum 12.000 kr.

Men købte selv min kjole i Nicolai for et par mdr siden .... jeg ved da, at de har den derinde, men den var ikke i din str el ? Ellers er jeg da sikker på, at de gerne ville sælge dig "demo"-modellen

Nope den var ikke i min størrelse, synes ærlig talt det var en mærkelig forretning, det eneste jeg ville have var en kort brudekjole, og det eneste jeg fik stukket i hånden var lange brudekjoler... og til allersidst da vi er ved at gå, så hænger den mest fantastiske silkesag, KORT i min størrelse, den viste hun mig ikke :( DET forstår jeg ikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Min kjole er fra samme sæson og jeg mener at prisen på den du kigger på er ca. 10.000.. jeg vil også sige, søg nettet tyndt og ring rundt til diverse brudeforretninger.. Den er ufattelig smuk!

0

Del dette indlæg

hvis det er den malouski også havde, så ved jeg de har den hos kennedys

Det er den malouski havde.. tror også at de har den ved Kennedys.. spørgsmålet er bare om de har den i størrelsen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er bare et skud i tågen herfra - men måske prøv at høre Tine? http://www.bryllupsklar.dk/forum/73077/kina-tyldroem-moccafarvet-tealength-med-blomsterbroderi.html

Det ligner meget den, hun har hér - jeg ved ikke, hvor den er lavet, men resultatet ser flot ud.

Jeg ved selvfølgelig ikke lige, om det kan nåes, og firmaet får heller ikke ros.

Det var bare en tanke herfra. held og lykke i søgningen efter kjolen - jeg håber, at du finder den :)

0

Del dette indlæg

jeg mener bestemt Kennedys har den i flere størrelser, jeg så den i hvertfald i april i både str. 42 og 40, da jeg var med niecen inde og kigge på festkjoler, for den dragede mig nemlig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer