Helle bride to be

valg af kjole

4 indlæg i dette emne

Hej Alle jer fantastiske brides 2 be..

Jeg er endelig blevet en af jer, da min kæreste for nylig valgte at gå på knæ for mig.. og så er det jo at vi skal planlægge et brag af en dag.. :balloon:

Jeg har allerede været inde og tjekke diverse hjemmesider for at få ideer til kjolen :c166: , og jeg vil høre om der er nogen der har erfaring med at bestille den over nettet? (selvfølgelig efter at jeg har været i en butik og prøvet forskellige kjoler så jeg har en ide om hvad der passer til mig)

Udover det vil jeg gerne høre jer om det i havde forestillet jer passede til jer? for jeg har forestillet mig en forholdsvis simpel kjole muligvis med blonder men ved ikke helt om det passer til mig.

Jeg ser frem til at høre fra jer alle sammen.

på forhånd tak

Helle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil tro at jeg vil bestille kjole igennem nettet. Idag har jeg prøvet de forskellige kjoler, så nu ved jeg hvilke kjole passer mig perfekt.. nu er det mere svært for mig at finde en perfekt kjole til mig :fløjt:

Tillykke at I skal giftes... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen :)

Jeg vil anbefale dig at tage ud og prøve kjoler! Det er en oplevelse værd, og noget særligt, hvis du kommer et sted med god service :)

Det er også på den måde lidt nemmere at finde ud af, hvad der passer til dig, og hvad du synes om.

Ak, handel på nettet kan være svært, i sær da mange billeder ikke gengiver kjolerne ret godt. Men det kan naturligvis også være en succes :)

0

Del dette indlæg

Stort tillykke med frieriet og det kommende bryllup! Glæd dig til planlægningen, det er fantastisk :-D

Jeg har ikke selv erfaring med at bestille kjole over nettet, men efter jeg har valgt min kjole vil jeg sige at jeg er glad for at jeg ikke gjorde det sådan. Jeg havde kigget på nogle kjoler som jeg prøvede og som slet ikke så godt ud da jeg fik dem på! Tag ud og prøv hvad der sidder godt og hvad du føler dig godt tilpas i, så kan du altid finde noget på nettet derefter, så ved du hva du skal gå efter :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer