Sign in to follow this  
Followers 0
Kommende fru vinkelgaard

så skete det for mig :)

3 posts in this topic

I lørdags var det min tur til polterabend, jeg vidste det egentlig godt fordi jeg havde gættet det lidt weekenden før men jeg valgte at lade som om jeg intet vidsste :) Det var mine niecer og min bedste veninde der havde arrangeret det, min veninde inviterede mig ned til hende i fredags hvor jeg skulle overnatte til lørdag, der skulle vi så op og spise brunch, bare mig og hende fordi hun syntes det var længe siden (jaaaaa right :) ) det var så meningen at de andre skulle være der når vi kom men der gik desværre lidt kuk i det i det da vi kom før de andre, den eneste der sad der var min svigermor :D

Nå, men vi spiste brunch (ikke den bedste jeg har fået men det gik) derefter gik vi ud til min mor som bor få 100 meter fra cafeen vi spiste på, der blev jeg så klædt ud (jeg lignede en omvandrene ballondame :) ) så blev det tid til at gå igennem byen hvor jeg skulle dele balloner ud til børnene, roser til damerne og kondomer til mændene, skal så siges at byen var proppet med mennesker fordi der var en masse arrangementer rundt om i byen, dem der havde stået for det havde droppet skiltet på maven og i stedet for valgt at lave et kæmpe banner hvor der stod hjælp jeg skal giftes, så der var vidst ingen tvivl om hvad vi havde gang i :)

efter uddeling gik vi hjem til min søster og fik lidt at drikke inden vi skulle videre og jeg fik lov at tage udklædningen af dog kun for at få sat håret i en 80´er fritz og med en masse kinderrød :) .... vi kørte så til noget der hedder lyderslev eller deromkring, i nærheden af store heddinge, hvor det var meningen at der skulle indspilles en cd og laves en musik video, desværre blev vi brændt af af ham der stod for det, så pigerne måtte finde på en nød plan så det endte med at vi skulle ud og bowle, ikke det fedeste men synes nu det var rart at de fandt en plan b på så kort tid, da vi kom til bowling hallen blev der viklet en masse tyl om livet på mig og sat et hjemmelavet slør på hovedet af mig :) det var nu meget sjov :) derefter kørte vi tilbage til Køge hvor vi spiste på kinesisk restaurant (muuuums), mig stadig i udklædning, det kan ikke ha været helt dårligt, jeg mødte nemlig en smuk lille pige på nok 3år, som blev så betaget af mig at hun bare stod og stirrede på mig i godt 5 min, hun mente jeg lignede en prinsesse :) da vi var færdige med at spise kørte vi igen hjem til min søster, der sagde min svigermor farvel og kørte hjem, jeg fik lov til at komme i bad og få mit eget tøj på og så tog 6 af os i byen og gav den gas :) jeg syntes ikke jeg drak ret meget eller følte mig fuld men jeg må ha fået så hatten passer for puuuuha hvor var jeg dårlig søndag :)

Til trods for at dagen ikke helt blev som pigerne havde håbet og de har det rigtig skidt med det og føler de ikke gjorde det godt nok, så havde jeg en fantastisk dag og det er vel egentlig det det handler om... :)

post-48604-0-98890700-1339023540.jpg

post-48604-0-33372200-1339023566.jpg

post-48604-0-17817600-1339023586.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er du bare SMUK :tunge: Måske man skulle overveje sådan en fin blå frisure til brylluppet= :biggrin: Lyder som om du har haft en dejlig dag med søde mennesker, der holder af dig. Ihh hvor jeg bare glæder mig til min polterabend, når jeg læser de her beretninger. Tror (er temmelig sikker på) at det bliver min tur på lørdag... :cheerleader3:

0

Det er da det, det handler om - at du havde en fantastisk dag :) Tak fordi du deler den lidt med os!

0